Przetargi.pl
Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczających obiekty Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485500, 3485965 , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485500, 3485965, fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawy systemów zabezpieczających obiekty Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji i napraw systemów zabezpieczających obiekty Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów. -Miejsce realizacji zamówienia: Oddział ZUS Koszalin ul. J. Fałata 30;Inspektorat w Białogardzie ul. Wojska Polskiego 56;Inspektorat w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 21; Inspektorat w Szczecinku ul. Piotra Skargi 1oraz Pl .Wolności 18; Inspektorat w Świdwinie ul. Wojska Polskiego 1; Inspektorat w Drawsku Pomorskim ul. Basztowa 1B oraz ul. Sikorskiego 30; Inspektorat w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11. -Serwisowaniu podlegają wszystkie elementy poszczególnych systemów zgodnie z dokumentacją techniczną. -Wykaz urządzeń podlegających usłudze konserwacji i napraw zawarty jest w SIWZ. -Częstotliwość wykonywania usługi serwisu przedstawia SIWZ. -W zakres usług konserwacyjnych wchodzą wszelkie prace zapewniające sprawne funkcjonowanie systemów wykonane zgodnie z wymogami technicznymi oraz obowiązującymi normami i przepisami. -W podległych Inspektoratach w Białogardzie, Drawsku Pomorskim, Szczecinku, Świdwinie i Wałczu naprawy mogą być dokonywane w godzinach 6.00 - 18.00, (obiekty chronione dodatkowo przez ochronę fizyczną). W Oddziale w Koszalinie i w Inspektoracie w Kołobrzegu możliwe jest dokonywanie napraw w pozostałych godzinach po uzgodnieniu z przedstawicielem zamawiającego. -Reakcja serwisu na zgłoszenie awarii systemów zabezpieczających jest niezwłoczna, uwzględniająca czasowe możliwości dokonania napraw systemów w godzinach wymienionych powyżej. -W przypadku awarii systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu p.poż., uniemożliwiającej realizację podstawowych zadań ochrony elektronicznej, za które te systemy odpowiadają, usunięcie awarii powinno być dokonane w czasie nie dłuższym niż 8h od chwili zgłoszenia. Pozostałe uszkodzenia i awarie powinny być usunięte nie później niż w ciągu 12h. -Usługa naprawy wraz z dostarczonymi i wymienionymi częściami zamiennymi w urządzeniach podlegać będzie co najmniej 12-to miesięcznemu okresowi gwarancyjnemu. -Usługi konserwacji i napraw przeprowadzane będą przez osoby posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz kwalifikacje do serwisowania poszczególnych systemów. -Do zadań serwisu należeć będzie: Informowanie zamawiającego o wszelkich usterkach i nieprawidłowościach w działaniu systemów oraz podjętych krokach w celu ich wyeliminowania; Zapewnienie części zamiennych do serwisowanych systemów; Zgłaszanie konieczności modernizacji systemów; Wykonywanie ekspertyz technicznych urządzeń objętych przedmiotem zamówienia; Utrzymanie stałej gotowości serwisu. -Cena za konserwację i roboczogodzinę napraw zawiera: Koszt dojazdu do miejsca wykonania usługi; Koszty pracy wszelkich urządzeń i mierników; Koszt drobnych części i materiałów niezbędnych do wykonania usługi,; Inne opłaty w rozumieniu obowiązujących przepisów. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania do 20% szacunkowej wielkości zamówienia. Uwarunkowane jest to ilością wykonywanych napraw i kosztami części zamiennych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3 Usługi w zakresie konserwacji systemów; 35.12.17.00-5 Systemy alarmowe 35.12.00.00-1 Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena roboczogodziny naprawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach