Przetargi.pl
„Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem - roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. „

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 682 461 , fax. 034 3682461, 3651290
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.
    ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 682 461, fax. 034 3682461, 3651290
    REGON: 15140560700010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem - roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. „
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw dachów i kominów ponad dachem - robót blacharsko - dekarskich na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.. 2. Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr 1 „Konserwacja i naprawa dachu i kominów ponad dachem oraz roboty blacharsko-dekarskie na oficynie mieszkalnej położonej przy budynku komunalnym na ul. Piłsudskiego 33a w Częstochowie, stanowiącej zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.” Zadanie nr 2 „Konserwacja i naprawa dachu i kominów ponad dachem oraz roboty blacharsko-dekarskie na komórkach położonych przy budynku komunalnym na ul. Stawowa 20 w Częstochowie oraz na garażach położonych przy budynku komunalnym na ul. Krakowskiej 30 w Częstochowie, stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.” Zadanie nr 3 „Konserwacja i naprawa dachu i kominów ponad dachem oraz roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Łukasińskiego 67a w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.” Zadanie nr 4 „Konserwacja i naprawa dachu i kominów ponad dachem oraz roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Łukasińskiego 65a w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.” Zadanie nr 5 „Konserwacja i naprawa dachu i kominów ponad dachem oraz roboty blacharsko-dekarskie na budynku komunalnym przy ul. Gajowej 1 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.” 3. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót – załączniki od nr 7 do nr 7d do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – załącznik nr 8 (wspólna dla wszystkich budynków) do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku jeżeli w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub wykazie robót - obmiarze, wskazano nazwy wyrobów gotowych, przeznaczonych do wbudowania w ramach prac wykonawczych, z podaniem nazwy, symbolu, znaku firmowego i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one jedynie przykłady elementów, urządzeń, materiałów i technologii, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót, w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że oferowane przez niego elementy, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Wskazanie równoważności oferowanych elementów, urządzeń, materiałów i technologii spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń, parametrów lub technologii wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów i technologii równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach i technologii nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty i technologie równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów i technologii, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej, składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów i technologii poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu i technologii zamówienia. 4. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy użyciu materiałów, armatury i urządzeń zapewnionych i dostarczonych na teren budowy przez Wykonawcę na jego koszt. Materiały, o których mowa powyżej powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 1332 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obowiązujących w tym zakresie norm. 5. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu umowy materiały, armatura i urządzenia, powinny posiadać odpowiednie wymagane przez obowiązujące w tym zakresie przepisy badania, atesty, zezwolenia, certyfikaty, deklaracje zgodności, oznaczenia, aprobaty bądź inne dokumenty czy świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty te powinny być wydane przez uprawnione podmioty. 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był: 1) zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; 2) obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi; 3) obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 7. Teren robót musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich, za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia do wysokości powstałej szkody. 8. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien uzyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego Panem Robertem Wolskim lub Panem Bartoszem Królem. 9. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności związane z wykonywaniem konserwacji i napraw dachów i kominów ponad dachem zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, 3) We wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt III.9.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.9.1) SIWZ, c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.9.1) oraz pkt III.9.3).a) i pkt III.9.3).b) SIWZ. 12. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdego zadania w wysokości: 1) dla zadania nr 1: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset) 2) dla zadania nr 2: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset) 3) dla zadania nr 3: 800,00 zł (słownie złotych: osiemset) 4) dla zadania nr 4: 850,00 zł (słownie złotych: osiemset pięćdziesiąt) 5) dla zadania nr 5: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie XIII SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu załączonego do oferty winno wynikać nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego o treści jak w załączniku nr 6 do SIWZ i na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) określonym w art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) określenie przedmiotu postępowania (tytuł przetargu), 4) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP SA O/CZ-WA 88 1020 1664 0000 3002 0127 3549 W tytule przelewu należy podać: „Wadium w postępowaniu przetargowym nr DTIZ.2611.8.2019 na: „Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.” 8. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa – Prawo Zamówień Publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na zawartość oferty składa się: 1) wypełniony i podpisany druk „Oferta Wykonawcy” - załącznik nr 1 do SIWZ, wraz ze stanowiącym element „Oferty Wykonawcy” drukiem/-ami „FORMULARZ na zadanie nr …”, wypełnionym/-ymi wyłącznie na zadanie/-a, na które będzie składana Oferta. 2) wypełnione i podpisane oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie winno być aktualne na dzień składania ofert.. UWAGA: Zgodnie z art. 25a ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.” Zgodnie z art. 25a ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”. 3) kosztorysy ofertowe w formie szczegółowej zawierające czynniki cenotwórcze (R,M,S,Kp,Z,Kz) sporządzone na podstawie przedmiarów robót – załączników od nr 7 do nr 7d SIWZ. 4) Dowód wniesienia wadium, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 7) zobowiązanie, o którym mowa w pkt VIII.1.3.5 SIWZ (jeżeli dotyczy), zawierające informacje opisane w pkt VIII.1.3.9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach