Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Szpitalna 45 45
    62-504 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
    REGON: 00031159100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów i wynikających z nich prac konserwacyjnych instalacji i urządzeń przeciwpożarowych, w które wyposażone są obiekty Szpitala przy ul. Szpitalnej 43, Szpitalnej 45 oraz Wyszyńskiego 1 oraz usuwanie awarii na wezwanie Zamawiającego w ramach całodobowego serwisu. 2.Usługami, o których mowa w pkt 1 objęte będą systemy wskazane w poniższej tabeli w asortymencie i ilościach: L.p.Nazwa usługi,Jednostka miary,Ilość 1.Konserwacja klap dymowych ,szt.,250 2.Konserwacja elementu sterującego klapy dymowej,szt. ,90 3.Konserwacja siłownika klapy dymowej,szt.,250 4.Konserwacja klapy odcinającej ręcznej na wentylacji,szt.,260 5.Konserwacja centrali oddymiającej, szt.,7 6.Konserwacja instalacji sygnalizacji pożaru - izotopowe czujki dymu,szt. ,1235 - badanie szczelności czujki szt.,1235 - czujki dymu,szt. 775 - centralka sygnalizacji pożaru,szt.,8 - ROP szt.,213 - moduł sterujący szt.,96 - utylizacja czujek izotopowych dymu szt.,do 10 7.Badanie szczelności czujek izotopowych DIO - 30,szt., 83 8.Konserwacja drzwi ppoż z elektrotrzymaczem szt. 30 9.Konserwacja drzwi ppoż. , szt.,126 10.Konserwacja gaśnic - przegląd gaśnic (w tym badanie dozorowe UDT, czyszczenie malowanie),szt. 53 - przegląd gaśnic (w tym czyszczenie malowanie),szt.,173 - wymiana lub napełnienie środka gaśniczego szt.,do 10 11.Konserwacja hydrantów - konserwacja hydrantów wewnętrznych szt. 134 - konserwacja hydrantów zewnętrznych szt. 24 - badanie węży hydrantowych szt. 40 12.Przegląd i konserwacja centrali sterującej i urządzeń wzmacniających dźwiękowego systemu ostrzegawczego szt. 2 13.Przegląd i konserwacja linii sygnałowych oraz głośników dźwiękowego systemu ostrzegawczego szt. 1009 14.Materiały eksploatacyjne - papier do drukarek central sygnalizacji pożaru szt. ,50 15.Wymiana akumulatorów w centralach systemu sygnalizacji pożaru,szt.4 16.Wymiana akumulatorów w centralach oddymiania,szt.,4 17.Utrzymanie gotowości stacji monitorowania (monitoring z PSP Konin),szt.,2 3.Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji instalacji sygnalizacji pożaru należy w szczególności : -sprawdzenie daty i czasu na centrali pożarowej, -przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, -sprawdzenie działania centrali, jej stanu technicznego, -sprawdzenie zdatności centrali do uaktywniania wszystkich funkcji pomocniczych np. sterowanie klapami dymowymi, wentylatorami, drzwiami ewakuacyjnymi, itp., -sprawdzenie i regulacja przycisków i sygnalizatorów, -sprawdzenie działania linii - pętli dozorowych i sygnałowych, -prowadzenie przeglądu i konserwacji linii - pętli dozorowych i sygnałowych wraz z usunięciem zauważonych uszkodzeń, czujek pożarowych, przycisków pożarowych ROP, -sprawdzenie poprawności działania czujek pożarowej zgodnie z zaleceniami producenta oraz za pomocą imitatora dymu i temperatury itp. wraz z ich czyszczeniem, -kontrola izotopowych czujek dymu zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie Prawa atomowego, -sprawdzenie stanu technicznego oraz mocowania przewodów linii - pętli dozorowych i sygnałowych wraz z usunięciem zauważonych uszkodzeń, -sprawdzenie stanu akumulatorów, -wymiana części o ograniczonej żywotności ( np. lampek, bezpieczników, szybek ochronnych itp. ), -przeprowadzenie na żądanie Zamawiającego, grupowych szkoleń personelu obsługującego i osób dozoru. 4.Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego należy : a)przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, b)usunięcie zabrudzeń i odkurzenie centrali DSO ( szafy RACK wraz ze wzmacniaczami ), c)sprawdzenie stanu akumulatorów - pomiar pojemności i napięcia każdego akumulatora oddzielnie, d)sprawdzenie współpracy systemów DSO i SAP ( sygnalizacja uszkodzeń systemu DSO w centrali SAP, praca systemu DSO w trybie automatycznym - wyzwalanym przez centralę SAP, wyzwalanie komunikatu DSO z systemu SAP - pobudzenie ROP ), e)sprawdzenie raportów z centrali, f)sprawdzenie poprawności działania nagranych komunikatów ( w trybie automatycznym, z pulpitu mikrofonowego i za pomocą mikrofonu strażaka ) do stref nagłośnienia, g)dokonać pomiaru natężenia dźwięku oraz współczynnika zrozumiałości mowy - pomiar udokumentować protokołem. 5.Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji systemów oddymiania należy : a)optyczna kontrola urządzeń systemu, b)alarmowe otwieranie klap dymowych, c)sprawdzenie naciągów w klapach odcinających ręcznych, e)sprawdzenie mocowań i ewentualne przesmarowanie okuć, f)regulacja klap, g)sprawdzenie zadziałania wentylatorów oddymiających, h)sprawdzenie stanu akumulatorów, i)pomiary elektryczne ( klapy zasilane 230 V ). 6.Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji drzwi przeciwpożarowych należy : a)oględziny zewnętrzne - czy nie ma uszkodzeń mechanicznych, b)sprawdzenie i regulacja położenia oraz pracy skrzydeł drzwiowych, prawidłowość przylegania skrzydeł do ościeżnicy, c)kontrola funkcyjna okuć drzwiowych : -regulacja samozamykacza, -ustawienie regulatora kolejności zamykania skrzydeł drzwi, -zamka, -rygli, -klamek i innych części mechanicznych, d)konserwacja właściwymi środkami elementów ruchomych wymagających przesmarowania ( zawiasy, zamek, zapadki ), e)kontrola stanu uszczelek w tym pęczniejących, f)sprawdzenie stanu technicznego i zamocowania trzymaczy elektromagnetycznych, przycisków, g)zabezpieczenie ewentualnych ognisk korozji farbą podkładową z zaleceniem technologii renowacji powłoki lakierniczej, h)sprawdzenie poprawności mocowania listew szklarskich i wkrętów mocujących listwy, i)opiniowanie konieczności napraw lub wymiany wyrobu. 7.Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji hydrantów należy : a)sprawdzenie czy hydrant nie jest zastawiony, b)sprawdzenie czy nie ma widocznych uszkodzeń, c)sprawdzenie czy elementy nie są skorodowane, zabezpieczenie ewentualnych ognisk korozji farbą podkładową z zaleceniem technologii renowacji powłoki lakierniczej d)sprawdzenie czy miejsce umieszczenia jest wyraźnie oznakowane, e)sprawdzenie czy mocowanie do ścian jest prawidłowe, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości mocowania usterkę usunąć, f)sprawdzenie ciśnienia roboczego oraz równomierności wypływu wody (wskazane jest użycie miernika przepływu i ciśnienia), g)sprawdzenie węży parcianych czy na całej długości nie wykazują oznak uszkodzenia, zniekształceń, zużycia ani pęknięć. Jeżeli wąż wykazuje jakieś uszkodzenia, należy w protokole badania wskazać do wymianu na nowy, h)sprawdzenie prawidłowości zacisku lub taśmowania węża, i)sprawdzenie zwijadła wężowego oraz jego lekkości obracania się w obu kierunkach, j)sprawdzenie czy zawór odcinający działa prawidłowo, k)sprawdzenie czy prądownica jest właściwego typu i czy łatwo się nią posługiwać, l)poddanie węży co 5 lat próbie ciśnieniowej na maksymalne ciśnienie robocze. Po dokonaniu powyższych przeglądów hydrant powinien być oznakowany aktualną Kontrolką sprzętu ppoż. W przypadku konieczności naprawy na hydrancie należy umieścić napis NIECZYNNY. 8.Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji gaśnic należy : a)sprawdzić ogólny stan techniczny gaśnicy, b)sprawdzić ciężar lub objętość środka gaśniczego, c)sprawdzić terminy przypadających kontroli zbiorników ciśnieniowych, d)sprawdzić stan węży i zabezpieczeń, e)sprawdzić parametry fizyczne i chemiczne środka gaśniczego, f)sprawdzić elementy z tworzywa sztucznego, czy nie są uszkodzone, g)sprawdzić drożność wylotu i prądownicy, h)sprawdzić powłokę malarską, i)sprawdzić czytelność, kompletność i prawidłowość napisów, j)sprawdzić uchwyt gaśnicy - czy nie jest uszkodzony i dobrze przytwierdzony k)wymienić wszystkie uszkodzone elementy na dobre autoryzowane przez producenta, l)usterki stwierdzone podczas przeglądu i konserwacji należy usunąć, 9.Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonywania napraw instalacji i urządzeń objętych niniejszą specyfikacją. Naprawy wynikające ze stwierdzonych usterek wykonywane będą na podstawie odrębnego zlecenia i rozliczane w oparciu o kosztorys sporządzony na stawkach roboczych i narzutach nie wyższych niż: -stawka roboczogodziny (Rbg) - 20,00 zł/godz. -koszty pośrednie (Kp) + koszty zaopatrzenia (Kz) - 65% -zysk (Z) - 12% -materiały - wg producenta -podatek VAT - wg cen producenta W przypadku konieczności wykonania naprawy instalacji sygnalizacji pożaru lub innego urządzenia przeciwpożarowego termin, sposób i koszt należy uzgodnić z zamawiającym. Na prace wynikające z konieczności usunięcia usterek i awarii zamawiający przeznacza kwotę 25 000,00 zł (na okres 1 roku ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316252005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach