Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnych Systemów Nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn w 2019 roku

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 8052101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnych Systemów Nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i naprawy Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnych Systemów Nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn w 2019 roku. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usługi w zakresie: 1.1. konserwacji i przeglądów technicznych: systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN), zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2016, 1.2. pogotowia technicznego do usunięcia awarii w czasie do 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika, systemów alarmowych (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN) lub częściach składowych ww. systemów w trakcie obowiązywania umowy; 1.3. naprawy/wymiany urządzeń wchodzących w skład systemów, demontażu urządzeń, zabezpieczania oraz ponownego montażu urządzeń systemów w obiektach przewidzianych do remontu, prac zleconych przez Zamawiającego związanych z dostosowaniem systemów do obowiązujących przepisów prawnych, prace zwane dalej przedmiotem umowy. Przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP jest świadczenie usługi w zakresie: 1.1. konserwacji i przeglądów technicznych: systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN), zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2016, 1.2. pogotowia technicznego do usunięcia awarii w czasie do 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika, systemów alarmowych (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN) lub częściach składowych ww. systemów w trakcie obowiązywania umowy; 1.3. naprawy/wymiany urządzeń wchodzących w skład systemów, demontażu urządzeń, zabezpieczania oraz ponownego montażu urządzeń systemów w obiektach przewidzianych do remontu, prac zleconych przez Zamawiającego związanych z dostosowaniem systemów do obowiązujących przepisów prawnych, prace zwane dalej przedmiotem umowy. 2. Wzór umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 pracowników. Do realizacji każdej usługi Wykonawca wydzieli brygadę składającą się z minimum dwóch pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. Należy złożyć oświadczenie stanowiące Załącznik do SIWZ nr 5, że Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres trwania umowy utrzyma zatrudnienie na umowę o pracę w ilości osób wskazanych jw. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz: b) aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie co najmniej montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania; c) aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli minimum „POUFNE” minimum trzeciego stopnia - Ustawa z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018r. poz. 412 z późn. zm). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum/spółki cywilnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1-5, 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach