45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 69211 Wędrzyn,
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
- Data zamieszczenia: 2018-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
REGON: 8052101800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i naprawa Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnych Systemów Nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa Konserwacji i naprawy Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnych Systemów Nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn Świadczenie usługi w zakresie : - konserwacji i przeglądów technicznych: systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN), zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2016, - pogotowia technicznego do usunięcia awarii w czasie do 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika, systemów alarmowych (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN) lub częściach składowych ww. systemów w trakcie obowiązywania umowy; - naprawy/wymiany urządzeń wchodzących w skład systemów, demontażu urządzeń, zabezpieczania oraz ponownego montażu urządzeń systemów w obiektach przewidzianych do remontu, prac zleconych przez Zamawiającego związanych z dostosowaniem systemów do obowiązujących przepisów prawnych. 1. Miejsce wykonania umowy obejmuje obiekty przynależne następującym jednostkom(instytucjom): 1) 45.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowości Wędrzyn, 2) 17. Brygady Zmechanizowanej w miejscowości Wędrzyn i Międzyrzecz, 3) Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych w miejscowości Wędrzyn, 4) Składu Wędrzyn 4. Regionalnej Bazy Logistycznej w miejscowości Wędrzyn, 5) Węzła Teleinformatycznego w miejscowości Wędrzyn, 6) Węzła Teleinformatycznego w miejscowości Skwierzyna, 7) 35. dywizjonu rakietowego Obrony Powietrznej w miejscowości Skwierzyna, 8) Składu Nowogród Bobrzański 4. Regionalnej Bazy Logistycznej w miejscowości Skwierzyna, 9) Wojskowej Komendy Uzupełnień w miejscowości Gorzów Wielkopolski przy ul. Wyspiańskiego 10, 10) Wojskowej Pracowni Psychologicznej w miejscowości Gorzów Wielkopolski przy ul. ul. Kosynierów Gdyńskich 21. 2. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji i naprawie zawierają tabele zamieszczone w rozdziale IV SIWZ 3. Konserwacja powinna być przeprowadzana zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe – Eksploatacja, oraz PN-EN 50131-1:2009 „Systemy alarmowe” oraz wymogami określonymi w dokumentacji powykonawczej, warunkach gwarancji i instrukcjach producentów. Podczas konserwacji Wykonawca wykona przegląd roczny, zgodnie z normą obronną NO-04-A004-8:2016 punkt 2.4 „Rodzaje i częstotliwości prowadzenia przeglądów technicznych systemów i urządzeń alarmowych”, w ramach którego: a) dokona sprawdzenia i aktualizacji dokumentacji technicznej systemów oraz określenia sprawności eksploatowanych urządzeń, b) sporządzi „Protokół sprawdzenia urządzeń będących po minimalnym okresie eksploatacji” wykonany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do umowy, c) przygotuje kosztorysy wymiany urządzeń, które przekroczyły bądź w kolejnym półroczu przekroczą maksymalny resurs eksploatacyjny (wg NO-04-A004-8:2016, Tablica 8); Zamawiający zleci wymianę w/w urządzeń Wykonawcy na wniosek Użytkownika danego systemu w miarę posiadanych środków finansowych. 2. Wzór umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. 3. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 4. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 pracowników. Do realizacji każdej usługi Wykonawca wydzieli brygadę składającą się z minimum dwóch pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. Należy złożyć oświadczenie stanowiące Załącznik do SIWZ nr 5, że Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres trwania umowy utrzyma zatrudnienie na umowę o pracę w ilości osób wskazanych jw. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz: b) aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie co najmniej montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania; c) aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli minimum „POUFNE” minimum trzeciego stopnia - Ustawa z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018r. poz. 412 z późn. zm). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum/spółki cywilnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1-5, 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa systemów wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Zabór
Dodano: 2024-04-10 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ NAWIEWNO – WYWIEWNYCH W SOI CZERWIEŃSK, SOI KROSNO ODRZAŃSKIE, SOI SULECHÓW,
Dodano: 2021-01-12 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w rejonie administrowanym przez ADM nr 4 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-10-15 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAPRAWĘ OKAPÓW W BUDYNKU NR 3 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 1 W SULECHOWIE, SPRAWA NR 58/PN/2020
Dodano: 2020-09-25 - Utrzymanie fontann miejskich w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-06-16 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych ZGM w Gorzowie Wlkp. w rejonie administrowanym przez ADM 4
Dodano: 2020-05-18 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ NAWIEWNO – WYWIEWNYCH W SOI CZERWIEŃSK, SOI KROSNO ODRZAŃSKIE, SOI SULECHÓW.
Dodano: 2020-04-02 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w rejonie administrowanym przez ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-03-31 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w rejonie administrowanym przez ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-03-20 - Oświetlenie ulic, placów i dróg – prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych będących własnością Gminy Sulechów
Dodano: 2020-02-24