Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa pogwarancyjna kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.

Izba Celna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Hercena 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3705328 , fax. 71 3435439
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna we Wrocławiu
    ul. Hercena 11 11
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3705328, fax. 71 3435439
    REGON: 00014389200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.scelna.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa pogwarancyjna kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu. Wykaz kserokopiarek (urządzeń) Zamawiającego, z podaniem marek / typów kserokopiarek, ich lokalizacji, stanów liczników oraz przewidywana ilość kserokopii w okresie jednego miesiąca przedstawia tabela stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy: 1) utrzymanie kserokopiarek w stałej sprawności techniczno-użytkowej, 2) dokonywanie wszelkich napraw, konserwacji i ekspertyz na każde zlecenie Zamawiającego, 3) założenie i prowadzenie na rzecz Zamawiającego kart serwisowych oddzielnie dla każdej kserokopiarki. Karty w czasie trwania umowy i po jej zakończeniu pozostają u Zamawiającego (w miejscu użytkowania), 4) comiesięczne podawanie odczytów stanów liczników kserokopiarek, na podstawie dokonywanych odczytów, 5) zapewnienie bieżącej wymiany materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy, bębnów) dedykowanych do danej kserokopiarki. Papier kserograficzny do wszystkich kserokopiarek będzie dostarczał Zamawiający. 6) wymiana elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji kserokopiarek wg wskazań producenta lub komunikatorów z kserokopiarek na elementy (części) dedykowane do danej kserokopiarki, 7) realizując wizytę serwisową, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego kserokopiarki w wyniku nieprawidłowego użytkowania, protokół wraz z kosztorysem winien być potwierdzony przez kierownika danej jednostki organizacyjnej lub osobę upoważnioną do kontaktów w danej jednostce, co będzie stanowiło podstawę do uregulowania należności. 8) każdorazowej utylizacji zużytych elementów (części zamiennych) i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 9) sporządzenia nieodpłatnej ekspertyzy technicznej każdej kserokopiarki, przed zakończeniem umowy z uwzględnieniem % zużycia, 10) w przypadku gdy Wykonawca stwierdzi, że zużycie kserokopiarki powoduje konieczność poniesienia nakładów finansowych przewyższających jej wartość, to Wykonawca do czasu zakończenia umowy zapewni kserokopiarkę o nie gorszych parametrach na warunkach zadeklarowanych w przetargu. Wszystkie w/wym. obowiązki Wykonawca będzie realizował w ramach ustalonego wynagrodzenia. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia, za wyjątkiem kosztów powstałych w związku z uszkodzeniem mechanicznym kserokopiarki w wyniku nieprawidłowego użytkowania (dot. punktu: pkt. 7). Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli wykonanej naprawy kserokopiarek stanowiących jego własność, przez niezależny autoryzowany serwis (np.: weryfikacja wymienionych części, sprawdzenie czy są oryginalne lub dedykowane dla danej kserokopiarki wg wskazań producenta). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania naprawy zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej, w terminie 30 dni od daty przekazania ekspertyzy Wykonawcy. Jeżeli usługa nie zostanie wykonana w wyznaczonym terminie, wówczas Zamawiający może zlecić przedmiotową naprawę innemu autoryzowanemu podmiotowi, obciążając kosztami ekspertyzy i usługi Wykonawcę. UWAGA: Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia 1 osobę bezrobotną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art.2 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 149 ze zm.) lub 1 osobę niepełnosprawną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r., Nr 127, poz.721 ze zm.). Zatrudnienie będzie obejmowało czas realizacji Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwagi na jego złożoność określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.scelna.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach