Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie gminy Krapkowice oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 466 800 , fax. 774 466 888
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 466 800, fax. 774 466 888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krapkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie gminy Krapkowice oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie gminy Krapkowice 1. Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie gminy Krapkowice stanowiącego własność Gminy Krapkowice, obejmującego punkty świetlne określone w załączniku nr 1. 2. Do zakresu prac określonych w punkcie 1 należy: 1) prowadzenie oględzin oświetlenia ulicznego, 2) usuwanie niesprawności punktu świetlnego w terminie do 72 godzin od momentu otrzymania skutecznego zgłoszenia. Przez skuteczne zgłoszenie Wykonawcy o niesprawności punktu świetlnego należy rozumieć: a) zgłoszenie e-mail:………………………………………… (adres e-mail Wykonawcy), b) zgłoszenie telefoniczne…………………….……………… (nr telefonu Wykonawcy). Po usunięciu niesprawności punktu świetlnego Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o tym fakcie drogą elektroniczną na adres e-mail: d.gorski@krapkowice.pl lub telefoniczną (nr tel. 77 44 66 881). Powyższa informacja powinna być przekazana w ciągu 24 godzin i zawierać następujące dane: adres, data i godzina usunięcia niesprawności punktu świetlnego, 3) usuwanie w terminie do 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia awarii obwodów oświetleniowych, 4) wymiana źródeł światła, uszkodzonych kloszy, dławików, kondensatorów i układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych, 5) czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw oświetleniowych, 6) wymiana oprawek i przewodów, ich połączeń oraz osprzętu w latarniach oraz tabliczek słupowych, 7) wymiana uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych w słupach, 8) wymiana podstaw bezpiecznikowych i bezpieczników słupowych, 9) wymiana uszkodzonych zamknięć (drzwiczek słupowych) i metalowych opasek zabezpieczających, 10) wymiana uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym (skrzynek oświetleniowych), 11) wymiana uszkodzonych zamknięć skrzynek oświetleniowych, 12) wymiana wkładek topikowych, styczników, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w skrzynkach oświetlenia ulicznego, 13) wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego w skrzynkach oświetlenia ulicznego i zapewnienie stałej sprawności znajdujących się w nich urządzeń, 14) utrzymanie w stałej czystości wnętrz skrzynek oświetleniowych, 15) lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej oraz niezwłoczne usuwanie tych uszkodzeń, 16) prostowanie przekrzywionych słupów, opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji, 17) czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych i utrzymanie ich w stałej czystości, 18) dokonywanie wymiany, napraw i regulacji zegarów astronomicznych, 19) przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających źródła światła, 20) usuwanie awarii polegających na świeceniu się lamp w dzień lub wyłączeniu się obwodu zasilającego źródła światła, jak również w przypadku klęsk żywiołowych bądź wypadków drogowych – w trybie natychmiastowym, przy czym czas reakcji od momentu telefonicznego zgłoszenia o awarii nie może być dłuższy niż 3 godziny, 21) likwidacja zagrożeń takich jak: złamany wysięgnik, zwisająca lampa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki itp., powstałe na skutek wichury, dewastacji, itp. – w trybie natychmiastowym, przy czym czas reakcji od momentu telefonicznego zgłoszenia o zagrożeniu nie może być dłuższy niż 3 godziny, 22) kontrole samochodowe i piesze raz na miesiąc oświetlenia ulicznego w porze nocnej, po zaświeceniu się lamp ulicznych i sporządzanie na tę okoliczność stosownych notatek oraz przedstawianie ich Zamawiającemu na każde żądanie, 23) kwartalne kontrole oświetlenia ulicznego i parkowego przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, 24) przeprowadzanie kontroli okresowych oświetlenia ulicznego, 25) wymiana i konserwacja słupów, wysięgników i opraw, 26) montaż oraz wymiana urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym, 27) planowane oraz awaryjne naprawy i wymiany kabli oświetleniowych, 28) planowane oraz awaryjne naprawy i wymiany innych elementów oświetlenia ulicznego, 29) wymiana i konserwacja m.in. latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, kabli zasilających i sterujących, 30) dekorowanie miasta Krapkowice iluminacjami świetlnymi w terminie ustalonym z Zamawiającym, polegające na: transporcie dekoracji na terenie miasta Krapkowice i ich montażu (wraz z podłączeniem zasilania i uruchomieniem) na słupach energetycznych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz demontażu dekoracji i ich przeglądzie. Zadanie nr 2 - Konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach 1. Wykonanie usług w zakresie konserwacji i naprawy instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach tj.: 1) Budynek I Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach (Krapkowice, ul. 3 Maja 17), 2) Budynek II Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach (Krapkowice, ul. 3 Maja 21). 2. Poprzez wykonywanie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji elektrycznych w budynkach należy rozumieć wymianę osprzętu instalacyjnego i uszkodzonych elementów instalacji, w tym m.in.: 1) wymiana niesprawnych opraw, żarówek, przycisków i wyłączników, 2) bieżące przeglądy i konserwacja: głównych tablic rozdzielczych, puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających, zabezpieczeń przelicznikowych wraz z utrzymaniem ich w należytym stanie technicznym, 3) wymiana uszkodzonych napisów, oznaczeń, schematów oraz dorabianie brakujących osłon, zamknięć itp., 4) naprawa uszkodzonych odcinków instalacji z wymianą przewodów na odcinku od miejsca uszkodzenia do najbliższego punktu umożliwiającego podłączenie obwodu, 5) drobne naprawy oświetlenia zewnętrznego: wymiana lamp, wyłączników zmierzchowych, przewodów w lampie, zabezpieczeń oraz bezpieczników. 3. Wymagany termin naprawy: do 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach