Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej (ZIM) w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalcji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej (ZIM) w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalcji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej (ZIM) w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku.” 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) lokalizację uszkodzeń w obwodach oświetlenia drogowego, 2) wymianę uszkodzonych źródeł światła, kloszy, dławików, kondensatorów, układów zapłonowych, zasilaczy oraz modułów LED w oprawach oświetleniowych, 3) wymianę uszkodzonych elementów obwodów elektrycznych zlokalizowanych w słupach oświetleniowych, 4) wymianę uszkodzonych zamknięć drzwiczek słupowych i szafek oświetleniowych, 5) wymianę uszkodzonych elementów obwodów oświetleniowych w skrzynkach i tablicach elektrycznych, 6) czyszczenie kloszy i rastrów opraw oświetleniowych, 7) prostowanie fundamentów, słupów do pozycji pionowej oraz ukierunkowanie wysięgników i opraw na nich zamontowanych celem uzyskania optymalnych parametrów świetlnych oświetlanych odcinków dróg, 8) wymianę i konserwację słupów, wysięgników i opraw oświetleniowych, 9) wymianę urządzeń sterujących pracą obwodów oświetleniowych, 10) dokonywanie regulacji, napraw i wymian układów zegarów sterujących czasem załączenia i wyłączenia obwodów oświetleniowych, 11) dokonywanie okresowych przeglądów szafek oświetleniowych, opraw oświetleniowych (sprawdzenie poprawności załączania, czyszczenie i w razie potrzeby smarowanie połączeń gwintowanych i części ruchomych), 12) dokonywanie sprawdzenia przyczyn awarii linii oświetleniowych będących na gwarancji, w razie potrzeb wymiana wkładek bezpiecznikowych i ustawienie poprawnych czasów załączania, 13) usuwanie skutków działań sił przyrody oraz skutków wypadków drogowych, efektem których były zniszczenia, awarie infrastruktury oświetlenia drogowego – zabezpieczenia miejsca uszkodzeń, utylizacja zniszczonych elementów, 14) usuwanie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem uczestników ruchu takich jak: załamany wysięgnik, zwisajaca oprawa lub kable obwodów, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki itp. UWAGA! Zamawiający informuje, iż zarządza 1780 punktami świetlnymi na terenie miasta Słupska. Wykonawca każdorazowo potwierdzi przedstawicielowi Zamawiającego telefonicznie lub elektronicznie przystąpienie do realizacji zlecenia naprawy awarii. 15) uczestnictwo w odbiorach zleconych prac przy udziale przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy w porze załączania się obwodów oświetleniowych, 16) sporządzanie szczegółowych raportów, dokumentacji powykonawczych z przeprowadzonych napraw. Dokumenty należy przedstawić Zamawiającemu nie później niż w dniu ustalonego zleceniem odbioru prac, 17) konserwację i naprawę pomp przy fontannach, iluminacji pomników i fontann w parkach i na skwerach, 18) konserwację i naprawę instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego: budynek biurowy przy ul. Przemysłowej 73, budynek biurowy przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4, oraz kaplica cmentarna, budynki na terenie cmentarza przy ul. Zachodniej w Słupsku oraz budynek przy ul. Kołobrzeskiej 25 polegającą między innymi na: a) wymianie niesprawnych źródeł światła, przycisków, gniazd i wyłączników, b) bieżących przeglądach i konserwacji głównych tablic rozdzielczych, puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających i zabezpieczeń, c) naprawie uszkodzonych odcinków instalacji z wymianą przewodów na odcinku od miejsca uszkodzenia do najbliższego punktu umożliwiającego podłączenie obwodu, d) wykonywaniu pomiarów okresowych, UWAGA! Adresy oraz ilość budynków objętych konserwacją mogą ulec zmianie w terminie obowiązywania umowy. 2. Realizacja przedmiotowego zamówienia będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego, na prace objęte zamówieniem, w miarę występujących w tym zakresie potrzeb. Zamawiający będzie każdorazowo określał zakres rzeczowy zlecanych prac. W przypadku braku możliwości podania przez Zamawiającego dokładnej lokalizacji uszkodzonej infrastruktury oświetleniowej (numeru słupa/budynku) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia niniejszej lokalizacji we własnym zakresie, przy czym jeśli uszkodzona jest większa ilość urządzeń niż podana w zleceniu Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia niniejszego faktu Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania prac związanych z realizacją zlecenia. 3.Wykonawca zgodnie z ustaw ą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 992, z późn. zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ww. ustawy o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód. 5.Wykonawca w terminie do 20 dni, licząc od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do dysponowania na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu) zapleczem technicznym zamkniętym o powierzchni zapewniającej właściwe przechowywanie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, wyposażonym w środki łączności i przedstawienia oświadczenia o dysponowaniu ww. zapleczem wraz ze wskazaniem dokładnego adresu; data złożenia Zamawiającemu oświadczenia zostanie uznana jako wywiązanie się z zobowiązania w tym zakresie. 6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru każdej wykonanej części zamówienia zgodnej z poszczególnym zleceniem, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. 7.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu prac przygotowawczych, czyszczeniu kloszy opraw oświetleniowych, wykonywaniu i zabezpieczaniu wykopów metodą ręczną oraz na wykonywaniu prac porządkowych tj. pracowników zobowiązanych do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.). 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden raz w tygodniu środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej jednym miejscem do siedzenia dla przedstawiciela Zamawiającego, w celu kontroli jakości wykonywanych usług w ramach przedmiotu zamówienia. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełnić całodobowy dyżur telefoniczny w okresie trwania umowy oraz podać numer telefonu czynny całą dobę, pod który Zamawiający zgłaszać będzie zaistniałe awarie oraz przekazywać wszelkie informacje dotyczące realizacji umowy. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2018 r., poz. 110 z póź. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie termin uznania rachunku Zamawiającego przed upływem składania ofert. Konto Zamawiającego nr 39 1140 1153 0000 2179 2400 1003. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu oryginał dokumentu zapakowany w oddzielnej kopercie należy włożyć do opakowania z ofertą, zaś kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. Opakowanie z wadium powinno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem: „Wadium do postępowania na usługę pn. Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej (ZIM) w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku – ZIM.ZP.I.341/1/19”. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 7.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8.Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację art. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe i na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III.4 niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III.5.1 niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 5.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt.5 składa każdy z wykonawców. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia wymienione w rozdziale III.3 tiret 1 niniejszego ogłoszenia, sporządzone według załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach