Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa dróg, alejek, chodników i placów na terenie cmentarzy komunalnych, parków i skwerów miejskich w Słupsku w latach 2015 - 2017.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa dróg, alejek, chodników i placów na terenie cmentarzy komunalnych, parków i skwerów miejskich w Słupsku w latach 2015 - 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa dróg, alejek, chodników i placów na terenie cmentarzy komunalnych, parków i skwerów miejskich w Słupsku, w latach 2015-2017. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace: 1) uzupełnienia ubytków w nawierzchniach drogowych; 2) wykonywanie napraw ścieków i instalacji ściekowej odwodnienia powierzchni dróg, alejek, chodników i placów; 3) wykonywanie remontów i uzupełnień nawierzchni chodników i ciągów pieszo - jezdnych; 4) profilowanie i utwardzanie nawierzchni; 5) wykonywanie prac odtworzeniowych na nawierzchniach i ściekach; 6) uzupełnianie i profilowanie poboczy alejek, chodników, schodów wg wskazań Zamawiającego; 7) natychmiastowe usuwanie awarii na drogach lub chodnikach, które mogą stwarzać zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. 3.Łączna powierzchnia alejek w parkach i skwerach miejskich wynosi 75.897 m2: 1) nawierzchnie na terenach zieleni wykonane są w różnych technologiach - asfalt, kostka brukowa betonowa, kostka kamienna, płyty chodnikowe betonowe i kamienne, 2) na terenach zieleni znajdują się również schody terenowe wykonane z kamienia i betonu. 4.Powierzchnia alejek, ścieżek gruntowych na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha wynosi ca 3.500 m2, nawierzchni utwardzonych 12.707 m2 - w przeważającej części z kostki brukowej betonowej. Powierzchnia alejek przy mogiłach wojennych wynosi 4.332m2. 5.Powierzchnia alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Zachodniej wynosi 14.276 m2, alejki utwardzone w zdecydowanej większości o nawierzchni asfaltowej. 6.Wielkość i rodzaj świadczonych robót będzie ustalana przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy raz w tygodniu po przeglądzie w terenie, ze szczegółowym każdorazowym określeniem zakresu prac wynikającego z aktualnych potrzeb i wielkości posiadanych środków finansowych. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii na drogach lub chodnikach , gdzie zakres robót będzie ustalany na bieżąco
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące polskich złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na usunięcie awarii (H)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach