Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg
- Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6884500 , fax. 56 6882748
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
ul. Wolności 18
87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6884500, fax. 56 6882748
REGON: 871118780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miasto Wąbrzeźno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Wąbrzeźno, stanowiącego własność Gminy Miasto Wąbrzeźno. Zadanie to obejmuje: 1) Świadczenie usługi pod nazwą „Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miasto Wąbrzeźno”. Punkty świetlne i słupy na których ma być świadczona usługa znajdują się w załączniku nr 1 do umowy. Łączna ilość opraw świetlnych przewidziana do konserwacji i eksploatacji wynosi 419 opraw oraz 365 słupów. 2) Zakres obowiązków wykonawcy obejmuje w szczególności: a) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek, bezpieczników, b) lokalizację uszkodzeń kabli i przewodów napowietrznych, c) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów oświetlenia ulicznego, d) naprawę, wymianę i prostowanie słupów oświetleniowych, e) wymianę źródeł światła, dławików i bezpieczników latarnianych, f) ewentualną regulację położenia źródeł światła – klosze, odbłyśniki, g) doraźną i niezwłoczną naprawę innych elementów obwodu świetlnego po otrzymaniu reklamacji bądź informacji o wystąpieniu zakłóceń, h) zabezpieczenia w pełnym zakresie materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia, w tym także urządzeń sterowniczo – zasilających, i) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, tak by zabrudzenia (np. kloszy opraw świetlnych) oraz częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, j) bieżące dostosowanie godzin włączania i wyłączania oświetlenia po zgłoszeniu zamawiającego, k) zabezpieczenie terenu wykonywanych prac przed ingerencją osób trzecich oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia, w szczególności bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego, l) sporządzanie i przekazywanie protokołów zamawiającemu przeglądu istniejącej sieci wynikających z przepisów prawa budowlanego, m) telefoniczne powiadamianie zamawiającego przez montera, o podejmowanych czynnościach konserwacyjnych w mieście, umożliwiając oddelegowanie pracownika zamawiającego do uczestnictwa przy wykonywanych czynnościach, n) sporządzanie miesięcznego raportu o wykonywanych usługach konserwacyjnych w Wąbrzeźnie i przekazywanie zamawiającemu, co miesiąc wraz z fakturą, o) bieżące monitorowanie sprawności infrastruktury, p) prowadzenie rejestru zdarzeń, q) wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego od pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Wąbrzeźno oraz od Straży Miejskiej na e-mail: ………………… i tel. ……………… . 2. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: 1) naprawy i wymiany urządzeń w ramach zawartej umowy, 2) lokalizacji uszkodzeń kabli i przewodów napowietrznych, 3) utylizacji wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, 4) bieżącego monitorowania sprawności infrastruktury, 5) prowadzenia rejestru zdarzeń, 6) regulacji położenia źródeł światła, 7) zabezpieczenia w pełnym zakresie materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia, 8) utrzymania obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, 9) bieżącego dostosowania godzin włączania i wyłączania oświetlenia po zgłoszeniu zamawiającego, 10) zabezpieczenia terenu wykonywanych prac przed ingerencją osób trzecich oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia, w szczególności bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego, 11) dokonywania przeglądu istniejącej sieci wynikającej z przepisów prawa budowlanego, 12) powiadamiania zamawiającego o podejmowanych czynnościach konserwacyjnych w mieście, 13) sporządzania miesięcznego raportu o wykonywanych usługach konserwacyjnych, 14) przyjmowania zgłoszeń i reklamacji dotyczących nieprawidłowości oświetlenia ulicznego od pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Wąbrzeźno oraz Straży Miejskiej. 3. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że osoby, które będą wykonywać czynności wskazane w ust. 2 są zatrudnione na umowę o pracę. 4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie jakie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ich imion i nazwisk, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 5. Zamawiający nie dopuści wykonawcy do realizacji zamówienia do momentu otrzymania oświadczenia, o którym mowa w ust. 4. Wynikłe z tego tytułu opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy będzie traktowane, jako opóźnienie z winy wykonawcy. 6. W przypadku, gdy wykonawca będzie realizował zamówienie przy udziale podwykonawców, każdorazowo jest on zobowiązany do przekazania zamawiającemu, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy przez podwykonawcę oświadczenia podwykonawcy o treści wskazanej w ust. 4. 7. Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu: a) poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z osobami skierowanymi do wykonywania prac określonych w ust. 2 (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 8. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie dokumentów, o których mowa w ust. 7, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub wskazanych podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub wskazanych podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności. 9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. UWAGA: Postanowienia ust. 2 - 9 nie dotyczą sytuacji, w których czynności określone w ust. 2 będą wykonywane bezpośrednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, który jest osobą fizyczną. Wówczas wykonawca składa oświadczenie o samodzielnym wykonywaniu określonych czynności. 10. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 2 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium (wniesionego w innej formie niż pieniądzu). 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Żnin, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-23 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dobrcz, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w 2024 roku
Dodano: 2024-01-26 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Złotniki Kujawskie
Dodano: 2023-11-08 - Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie Torunia
Dodano: 2023-10-30 - Wykonanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, pozostającego we władaniu Enea Oświetlenie sp. z o.o.
Dodano: 2023-02-15 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dobrcz, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w 2023 roku
Dodano: 2022-12-13 - Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia
Dodano: 2022-10-20 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie gminy Łabiszyn
Dodano: 2022-08-31 - Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. i Gminy Nowa Wieś Wielka
Dodano: 2021-03-10 - Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie
Dodano: 2021-02-22