Przetargi.pl
Konserwacja części pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 2 na terenie WKU Bielsk Podlaski

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja części pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 2 na terenie WKU Bielsk Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty przygotowawcze CPV: 45111300-1 Demontaż, wyniesienie we wskazane miejsce, zabezpieczenie przed uszkodzeniem mebli przed rozpoczęciem wykonywania prac oraz późniejszy montaż i ustawienie mebli we wskazanych miejscach po zakończeniu prac, Rozbiórka posadzek z deszczułek drewnianych, Wykucie kratek wentylacyjnych, Zerwanie wykładziny z tworzywa sztucznego, Wykucie parapetów wewnętrznych, Wykucie naświetla drewnianego w pom. WC, Odgrzybienie i impregnacja przeciw solna miejsc po zaciekach oraz z wykwitami soli, 12.2. Roboty budowlane CPV: 45400000-1 Wstawienie naświetla z PCV w pomieszczeniu WC, naświetle otwierane, kolor biały, Wymiana części drzwi wewnętrznych, drzwi pełne płytowe z wkładką bębenkową, ościeżnice MDF, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót, Wstawienie parapetów wewnętrznych z konglomeratu kamiennego, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji robót, Osadzenie nakładki z tworzywa sztucznego na parapet wewnętrzny w pom. WC, Przecieranie tynków wewnętrznych ścian i sufitów z zeskrobaniem starej farby, szpachlowaniem ubytków i nierówności, Wykonanie okładziny ścian z tynku mozaikowego na wysokość 1,5 m od posadzki, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót, Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, Wykonanie posadzek z paneli podłogowych HDF kl. AC6 wraz z listwami przyściennymi, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót, Osadzenie kratek wentylacyjnych z tworzywa sztucznego, kolor biały, Malowanie minimum dwukrotne ścian i sufitów farbą emulsyjną lateksową, kolor biały, Dwukrotne malowanie rur wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych, kolor biały, 12.3. Roboty elektryczne CPV: 45315000-8 Wymiana części opraw świetlówkowych oraz żarowych, Wymiana części włączników oraz gniazd wtyczkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania „Konserwacja części pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 2 na terenie WKU Bielsk Podlaski” każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.08.2018 r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 2. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 32/PN/2018 – „Konserwacja części pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 2 na terenie WKU Bielsk Podlaski”. 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.3. Dowód wniesienia wadium. 1.4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach