Przetargi.pl
Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 857 48 02 , fax. 61 857 72 04
  • Data zamieszczenia: 2015-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Bukowska 34 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 857 48 02, fax. 61 857 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji, bieżących napraw, usuwania awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru oraz wymiana i konfiguracja elementów systemów alarmowych i monitoringu w ramach kończących się resursów w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Zakres usługi obejmuje wykonanie usługi konserwacji, bieżącej naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w cyklu rocznym z podziałem na cztery kwartały. W czwartym kwartale usługa konserwacji poszerzona będzie o przegląd roczny zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004. Obsługiwane systemy to: a) system sygnalizacji alarmowej i napadu b) telewizyjny system nadzoru; c) system kontroli dostępu. W ramach usługi ponadto wchodzi wymiana elementów w ramach resursu niezbędna dla spełnienia wymogów normatywnych Normy Obronnej NO-04-A004 oraz poprawy stanu jakościowego systemów alarmowych. Wymieniony sprzęt w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr A do SIWZ musi być nowy, kompletny i znajdować się w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, które powinny być opisane przez producenta przedmiotowych urządzeń w sposób identyfikujący wyrób. Sprzęt powinien spełniać następujące wymagania: a) bezpieczeństwo użytkowania, b) posiadać instrukcję obsługi i użytkowania wyłącznie w języku polskim, c) posiadać wypełnione wyłącznie w języku polskim dokumenty gwarancji, d) posiadać dokumenty wymienione w załączniku nr A do SIWZ (kolumna Wymagane dokumenty) wyłącznie w języku polskim, tj. Deklarację zgodności CE i/lub Świadectwo kwalifikacyjne w klasie S i/lub Certyfikat GRADE 2 i/lub Certyfikat GRADE 3 i/lub zgodność z EN50131. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę bieżącej naprawy oraz usuwania awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscami wykonywania usługi i wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy tj. wykaz obiektów z podaniem poszczególnych elementów systemów do konserwacji stanowiący załącznik nr 2 do umowy, formularz wyceny elementów w ramach wymiany resursowej - zał nr A do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonywania w/w usług: 1.) CSWL - ul. Wojska Polskiego 86-90; Poznań; 2.) CSWL - Ogrodowa 1; Biedrusko; 3.) CSWL - ul. 7 Pułku Strzelców Konnych; Biedrusko; 4.) SPWL - ul. Bukowska 34; Poznań; 5.) 14 WOG - ul. Bukowska 34; Poznań; 6.) 14 WOG - ul. Dojazd 3; Poznań; 7.) 14 WOG Biedrusko - ul. Chludowska; Biedrusko; 8.) Węzeł Łączności - ul Ogrodowa 1; Biedrusko; 9.) WŻW - ul. Bukowska 24; Poznań; 10.) WŻW - Izba Zatrzymań - ul. Solna 21; Poznań; 11.) WSZW - ul. Solna 21; Poznań; 12.) WSO - ul. Solna 21; Poznań; 13.) WSG - ul. Solna 21; Poznań; 14.) WPO - ul. Solna 21; Poznań; 15.) WPG - ul. Solna 21; Poznań; 16.) WKU Poznań - ul. Rolna 5; Poznań; 17.) WBE - ul. Marcelińska 15 a; Poznań; 18.) Skład Materiałowy 4 RBLog Skwierzyna Biedrusko - ul. Poznańska 3; 19.) WKU Piła - ul. Kossaka 16; Piła; 20.) Skład Materiałowy 1 RBLog Piła - ul. Powstańców Wielkopolskich 180; Piła; 21.) Skład Materiałowy 1 RBLog Dolaszewo - Dolaszewo 64-920 Piła 22.) WKU Nowy Tomyśl - ul. 3 Stycznia 3; Nowy Tomyśl. b) Zamawiający przewiduje prawo opcji wartościowej na kwotę 98 400,00 zł brutto w przypadku wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia i: -w przypadku wystąpienia w okresie obowiązywania umowy uzasadnionej potrzeby wykonania kolejnych napraw lub w przypadku wystąpienia kolejnych awarii, których zakresu i ilości nie można zaplanować; -w przypadku uzasadnionej potrzeby zwiększenia ilości elementów przewidzianych do wymiany, ujętych w formularzu wyceny dla których również kończy się resurs; które zrealizowane będą do 20.12.2016r. ROZDZIAŁ 4 -TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r. 1) terminy konserwacji: I konserwacja do 31.03.2016 r., II konserwacja do 30.06.2016 r., III konserwacja do 30.09.2016 r., IV konserwacja do 05.12.2016 r. wraz z przeglądem rocznym; 2) Wymiana resursowa powinna odbyć się w terminie: od 02.05.2016 r. do 30.06.2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: marża do ceny zakupu części
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach