Przetargi.pl
Kompleksowy system wynajmu i serwisu odzieży roboczej wraz z praniem własnej odzieży zamawiającego

Celowy Związek Gmin R-XXI ogłasza przetarg

  • Adres: 72200 Nowogard, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5791920; 5791950 , fax. 91 5791953,5791955
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin R-XXI
    Plac Wolności 5
    72200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5791920; 5791950, fax. 91 5791953,5791955
    REGON: 81254669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czg.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy system wynajmu i serwisu odzieży roboczej wraz z praniem własnej odzieży zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy system wynajmu i serwisu odzieży roboczej wraz z praniem własnej odzieży zamawiającego przypadający na lata 2019-2021, obejmujący: a) Odzież roboczą: - dopasowanie fabrycznie nowej odzieży do wyznaczonych pracowników zgodnie z wymaganiami zamawiającego w zakresie kolorystyki, kroju itp. i dostarczenie jej pracownikom zamawiającego w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy, jak również osobom nowoprzyjętym przez zamawiającego w trakcie trwania umowy. - dostawę odzieży roboczej: - ubranie robocze dwuczęściowe z taśmami odblaskowymi (spodnie ogrodniczki, bądź spodnie do pasa, bluza typ szwedzki); - koszula flanelowa, koszulki typu „ polo” dla części pracowników zgonie z opisem przedmiotu zamówienia, - czapka letnia. Dostarczona odzież musi spełniać warunki oraz normy określone certyfikatem CE. - przydział 3 kompletów odzieży roboczej dla jednego pracownika. Odzież nie nadająca się do naprawy lub zużyta na skutek użytkowania automatycznie poddawana będzie wymianie na nową; - pranie, czyszczenie, dezynfekcja, suszenie, prasowanie i wymiana odzieży letniej odbywać się będzie raz na tydzień; - odbiór i dostawa odzieży odbywać się będzie transportem wykonawcy na jego koszt w ustalone z zamawiającym miejsca na wszystkie obiekty wyszczególnione poniżej; - częstotliwość odbioru odzieży brudnej letniej będzie wynosiła 1 raz w tygodniu przez okres obowiązywania umowy; - odzież będzie dostarczana do szafek skrytkowych na odzież czystą dla każdego pracownika; - do obliczeń przyjmujemy cenę za kompleksowy serwis oraz najem 1 kompletu odzieży roboczej; - średnio na rok przewidzianych do zatrudnienia jest 125 osób. b) Odzież własna zamawiającego: - pranie, czyszczenie, dezynfekcja, suszenie i prasowanie odzieży własnej zamawiającego, na którą składają się: - kurtka zimowa, - ubranie zimowe ocieplane; - kamizelka ocieplana; - kamizelka odblaskowa; - czapka zimowa - pranie, czyszczenie, dezynfekcja, prasowanie własnej odzieży zamawiającego będzie odbywało się w zależności od potrzeb zamawiającego nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy (okres zimowy)przez cały okres obowiązywania umowy, do obliczeń przyjmujemy cenę za pranie 1 sztuki własnej odzieży zamawiającego. szacunkowa ilość szt. odzieży własnej zamawiającego: 1 Spodnie ocieplane 840 2 Kurtka ocieplana 840 3 Kamizelka ocieplana 1200 4 Kamizelka odblaskowa 840 5 Czapka zimowa 240 1.1 Lokalizacja obiektów Związku, w których zatrudnieni są pracownicy objęci wynajmem i serwisem odzieży oraz praniem odzieży zamawiającego: a) RZGO Słajsino – ilość pracowników : 109 b) SPO Świnoujście- ilość pracowników: 7 c) SPO Mokrawica k/Kamienia Pomorskiego- ilość pracowników: 5 d) SPO Mielenko k/Drawska Pomorskiego- ilość pracowników: 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;(zał. nr 4 do siwz) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach