Przetargi.pl
Kompleksowy System Informacji Miejskiej w Tychach

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 322 277 008
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 322 277 008
    REGON: 16634400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy System Informacji Miejskiej w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. dostawę i montaż: • słupków i tablic z nazwami ulic i nazwami rond wraz z wykonaniem prac towarzyszących na wskazanych 15 rondach, • słupków i tablic z nazwami ulic wraz z wykonaniem prac towarzyszących w wyznaczonym Obszarze Miasta Tychy – w osiedlach D, E, F, G, • elewacyjnych tablic adresowych (oznakowanie adresów budynków) wraz korektą położenia kolidujących szyldów oraz wykonaniem demontaży istniejących tablic z informacją adresową i uliczną – w osiedlach D, E, F, G. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac przewidzianych i opisanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. wykonanie i przekazanie Zamawiającemu elektronicznej ewidencji oznakowania SIM:  przekazanie aplikacji do ewidencjonowania elementów SIM w wersji sieciowej z licencją wieczystą na 5 stacji roboczych (z edycją dla 1 użytkownika i możliwością podglądu dla 4 użytkowników). Minimalne wymagane funkcjonalności opisane są poniżej w pkt. I Wymagane funkcjonalności aplikacji komputerowej do katalogowania i ewidencjonowania elementów SIM,  przeprowadzenie instalacji i konfiguracja oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego,  wprowadzenie do przekazanej aplikacji danych (treść znaku w postaci danych opisowych (nazwa ulicy, obszaru, nr porządkowy, itd.) oraz podglądu treści, zdjęcia lokalizacyjne, uwagi projektowe, daty realizacji i upływu gwarancji, moduły wielkości tablic, typy konstrukcji, itp.) obejmujących dotychczas wykonany zakres projektowy. Zakres ten obejmuje projekty lokalizacji i treści tablic numerowych i tablic z nazwami ulic – zakres obszarowy opracowań projektowych pokazano w załączniku A. Projekty archiwalne w formacie pdf udostępni Zamawiający,  wprowadzenie do przekazanej aplikacji danych (wykonanie zdjęć powykonawczych z obecnego etapu 6 jak i z archiwalnych 1-5, wraz ze sprawdzeniem stanu technicznego i ilościowego tablic) obejmujących dotychczas wykonane elementy oraz elementy wykonywane w ramach niniejszego zamówienia – zakres obszarowy wykonanych elementów oznakowania numerowego i ulicznego pokazano w załączniku A. Według orientacyjnych danych etapy 1-6 to 2150 tablic adresowych co przekłada się na 4300 zdjęć lokalizacyjnych (jedno zdjęcie montażowe z niewielkiej odległości i drugie zdjęcie z większej odległości pomagające wykonawcy się odnaleźć w terenie) - to sama inwentaryzacja lokalizacji. Przy ocenie stanu technicznego dla elementów uszkodzonych należy wykonać zdjęcie uszkodzonego elementu /zdjęcia uszkodzonych elementów z stosownego zbliżenia które potwierdzą stan techniczny. Nie dopuszcza się wykonywanie jednego zdjęcia ogólnego obrazującego szereg różnych uszkodzeń poszczególnych elementów systemu (zdjęcia muszą być czytelne i jednoznacznie wskazujące dane uszkodzenie elementu typu: tablica, słupek, sposób mocowania ect.). Zamawiający wymaga, aby baza danych i oprogramowanie mogło przetwarzać w szybki sposób w perspektywie kolejnych lat 50000 zdjęć (otwarcie zdjęcia musi się odbyć w czasie nie dłuższym niż 1 sekunda od kliknięcia funkcji otwarcia zdjęcia, na komputerach starszych wyposażonych w procesory i3,i5,- pierwszej generacji (4GB pamięci RAM), oraz Windows 7 produkowanych od 2010 r.).  Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stację roboczą wraz z oprogramowaniem Specyfikacja: • Obudowa typu miniPC • Procesor Core i7-7700T, • Pamięć 16GB DDR4 • DVD SuperMulti SATA slim • SSD SATA 500GB 2.5' • Licencja - Windows 10 Pro x64 • Licencja Office Home and Business 2016 Win lub nowszy, w wersji polskiej • Monitor 27” tego samego producenta co komputer, o rozdzielczości 2560 x 1440, i złączach:  DisplayPort  HDMI (z HDCP)  DVI-D (z HDCP)  Pozostałe złącza  1 x wyjście DisplayPort  1 x wyjście audio (stereo mini-jack)  Wbudowany hub USB  1 x USB 3.1 (C-type)  4 x USB 3.1  Głośniki • Gwarancja producenta całego zestawu 5 lat w miejscu instalacji z czasem naprawy następnego dnia roboczego do zgłoszenia telefonicznego, przez autoryzowany serwis producenta zestawu. • Sterowniki dostępne na jednej płycie DVD wyprodukowanej przez producenta komputera, oraz na stronie producenta z automatycznym wykrywaniem i instalowaniem wszystkich urządzeń • DYSK przenośny USB 3.0 2TB Wstrząsoodporny / Szybki Backup  przeprowadzenie szkolenia z obsługi aplikacji w siedzibie Zamawiającego oraz udzielanie zdalnego wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ). Wykaz innych dokumentów składanych wraz z ofertą: a) Oferta wykonawcy b) Kosztorys ofertowy c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dołączonych dokumentów d) W przypadku, wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach