Przetargi.pl
Kompleksowy remont siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13- kontynuacja

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45077 Opole, ul. Korfantego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2
    45077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13- kontynuacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja remontu siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13- kontynuacja’’. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie etapowo. Wykonawcy zostaną przekazane wszystkie pomieszczenia objęte remontem tj. I piętro z łącznikiem w seg. B oraz klatka schodowa w seg. B. z zastrzeżeniem, że na czas prowadzenia robót Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dojście z II piętra na poddasze. Z uwagi na technologię prowadzenia robót Zamawiający dopuszcza wyłączenie z użytkowania biegu schodowego z II piętra na poddasze, jednakże na czas nie dłuższy niż dwa tygodnie. Termin wyłączenia klatki schodowej Wykonawca zobligowany jest uzgodnić z Użytkownikiem obiektu. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) skucie tynków oraz tynkowanie ścian i stropów – tynki gipsowe wykonywane mechanicznie, 2) malowanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych, 3) demontaż warstw posadzkowych i wykonanie nowej warstwy wyrównawczej wraz z izolacją przeciwdźwiękową i przeciwwilgociową, 4) rozbiórka ścianek z cegły ceramicznej i luksfer, 5) wykonanie posadzki z: wykładzin z tworzyw sztucznych, płytek gresowych, 6) wykonanie ścianek murowanych oraz zamurowanie otworów, osadzenie nadproży, 7) montaż stolarki drzwiowej, w tym wykonanie drewnianych drzwi wejściowych na wzór istniejących, 8) renowacja drewnianych drzwi wewnętrznych, 9) obudowa płytami kartonowo gipsowymi systemowych kominów wentylacyjnych z rur ocynkowanych, 10) montaż sufitów podwieszonych modułowych 60/60cm, 11) wzmocnienie stropów Kleina w składnicy akt, 12) kompleksowy remont biegów schodowych na klatce schodowej (m.in. wymiana stopnic, podstopnic i balustrad), 13) montaż daszku ze szkła hartowanego nad wejściem głównym, 14) docieplenie stropodachu wełną granulowaną gr. 30 cm, 15) wymiana szklenia górnej witryny drzwi aluminowych pomiędzy hallem a korytarzem na szybę EI60, 16) krycie dachu łącznika papą nawierzchniową termozgrzewalną jednowarstwowe, 17) montaż balustrady ze stali nierdzewnej wzdłuż podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 18) dostawa i montaż stopnia granitowego przy wejściu bocznym- wykonanego w bryle, 19) wykonanie robót rozbiórkowych, wywiezienie gruzu, 20) wykonanie instalacji wody zimnej i c.w.u., kanalizacji sanit. z montażem zlewozmywaka i podgrzewacza elektr., 21) wykonanie izolacji wełną mineralną istniejących przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z montażem kratek wentylacyjnych, 22) wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ułożenia przewodów, montażu opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych i osprzętu elektrycznego, 23) wykonanie instalacji teletechnicznej, 24) wykonanie okablowania i montaż osprzętu sieci LAN, Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21, z późn. zm.), i staje się odpowiedzialny za ich zagospodarowanie własnym kosztem i staraniem zgodnie z właściwymi przepisami oraz poniższymi ustaleniami: 1) Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. 2) Odpady stalowe i żeliwne (m.in. rury, grzejniki, obróbki blacharskie itp.), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 7 500,00zł. 2. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 3. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać: wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, dane niezbędne do wyliczenia kryteriów oceny ofert, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu rękojmi i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. Wskazane jest, aby Wykonawca dołączył do oferty wyceniony przedmiar robót lub wyceniony wykaz czynności (uproszczony kosztorys ofertowy ) oraz wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, które będą miały charakter dokumentów pomocniczych w stosunku do zaproponowanej w ofercie ceny ryczałtowej i będą służyły wyłącznie do bieżących rozliczeń wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować wyroby równoważne, dołącza do oferty dokumenty umożliwiające Zamawiającemu ocenę ich równoważności w zakresie opisanym w punkcie III 7 SIWZ Jeżeli Wykonawca zamierza powołać się na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, dołącza do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu, opisane w punkcie V 5 SIWZ W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach