Przetargi.pl
Kompleksowy remont pomieszczeń serwerowni i remont posadzki oraz remont rozdzielni elektrycznych w Oddziale ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont pomieszczeń serwerowni i remont posadzki oraz remont rozdzielni elektrycznych w Oddziale ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowy remont pomieszczeń serwerowni 101, 102 i remont posadzki w pom nr 433 - Oddział ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 a.Roboty ogólnobudowlane -Zabezpieczenie folią stolarki okiennej, czujek alarmowych, urządzeń p.poż, wideo domofonu; -Przeniesienie umeblowania (szafek, biurek, regałów, etc.) z pomieszczeń objętych remontem do pomieszczeń po drugiej stronie korytarza - na tej samej kondygnacji oraz wniesienie ich z powrotem po wykonanym remoncie (sprzęty będą opróżnione i przygotowane do przeniesienia); -Roboty rozbiórkowe okładzin ściennych, stolarki drzwiowej, konstrukcji i warstw posadzkowych, tynków wewnętrznych, ścianek działowych, kratek wentylacyjnych; -Wymiana stolarki drzwiowej; -Wymiana ścian działowych pomieszczeń; -Uzupełnienie tynków wewnętrznych, wykonanie nowych gładzi gipsowych i powłok malarskich; -Wymiana warstw posadzkowych (podłoga techniczna wraz z warstwami izolacyjnymi, jastrychami cementowymi, okładzinami z płytek posadzkowych oraz wykładziny PCV); -Wykonanie sufitów podwieszonych; -Wywóz gruzu i materiałów z demontażu na wysypisko. b.Roboty instalacji centralnego ogrzewania -Wymiana rur przyłącznych do grzejników; -Wymiana grzejników żeliwnych na stalowe płytowe; -Wymiana zaworów odcinających grzejniki (zasilanie i powrót); -Wymiana zaworów odpowietrzających oraz zaworów grzejnikowych termostatycznych; -Montaż nawiewników okiennych. c.Roboty instalacji wentylacji mechanicznej -Wykonanie kanałów wentylacji mechanicznej; -Montaż kratek wentylacyjnych; -Montaż wentylatora wentylacji mechanicznej. d.Roboty elektryczne i elektromechaniczne -Wykonanie konstrukcji wsporczej pod szafy krosownicze (w serwerowni) wraz z podstemplowaniem, podniesieniem, umocowaniem i opuszczeniem na nowo wykonanej podłodze technicznej; -Montaż konstrukcji wsporczych, drabinek kablowych wraz z łącznikami i rozgałęzieniami dla przewodów teletechnicznych -Montaż przewodów kabelkowych wraz z puszkami, łącznikami, gniazdami elektrycznymi; -Montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszonych; -Montaż i podłączenie rozdzielnicy R1 - wg projektu. Remont rozdzielni elektrycznych budynek A i B - Oddział ZUS Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34 -Demontaż starych rozdzielni i skrzynek elektrycznych; -Wykucie wnęk pod tablice; -Montaż tablic rozdzielczych wraz z osprzętem; -Podłączenie rozdzielni i skrzynek; -Wywiezienie gruzu. Szczegółowy opis zamówienia stanowi: opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 i 11 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 13 i 14 do SIWZ, projekt instalacji elektrycznych stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ, projekt remontu pomieszczeń stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 443,00 zł. 3.Wadium może być wniesione w: 3.1.pieniądzu, 3.2.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3.gwarancjach bankowych, 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm. ). 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w banku PKO BP 98 1020 5590 0000 0802 9020 7015, z zalecanym tytułem przelewu: Wadium w postępowaniu na remont rozdzielni elektrycznych, serwerowni i posadzki w Oddziale ZUS Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34. 5.Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (w przypadku formy pieniężnej), natomiast w przypadku formy innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 34, budynek A, V piętro, pokój nr 526, w Centrum Zamówień Publicznych. 6.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1.pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 6.2.innej niż pieniądz, dołączyć kopię dokumentu do oferty, 7.Z dokumentu wniesionego w formie, o której mowa w pkt 3.2-3.5, powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie - w zakresie określonym w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.Okoliczności i zasady zwrotu, zatrzymania oraz zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres grwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach