Przetargi.pl
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych – na terenie Gminy Nowy Żmigród

Gmina Nowy Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-230 Nowy Żmigród, Mickiewicza 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Żmigród
    Mickiewicza 2
    38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie
    REGON: 370440347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyzmigrod.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych – na terenie Gminy Nowy Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, jest usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie poszczególnych sołectw gminy Nowy Żmigród, przez którą należy rozumieć:- likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych: opady śniegu, marznący deszcz, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp.;- utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;- posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających i soli, które dostarczy Zamawiający w miejsce wskazane przez sołtysa ;- prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: kartę pracy sprzętem- sprzątanie jezdni wzdłuż krawężników i poboczy z nadmiaru środków użytych do posypywania w okresach roztopów oraz po zakończonym sezonie zimowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w/w zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w/w zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w/w zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowej1) techniczna:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w celu wykonania zamówienia, co najmniej:a) piaskarki - w ilości 8 sztuk,b) pługi lemieszowe - w ilości 8 sztuk,c) nośniki pługów - w ilości 8 sztuk – ciągniki o mocy powyżej 50 KM( dostosowanej do warunków panujących na drodze )2) zawodowa:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje do wykonywania przedmiotu zamówienia co najmniej 8 kierowcami, posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowani pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia (w szczególności: pługo-piaskarką, koparko-ładowarką, pługiem wirnikowym, ciągnikiem kołowym z pługiem )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach