Gmina Łask ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, Warszawska 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 43 676 83 00 , fax. +48 43 676 83 88
- Data zamieszczenia: 2023-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
Warszawska 14
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. +48 43 676 83 00, fax. +48 43 676 83 88
REGON: 730934513 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych na 3 obiektach szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łask - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznych na 3 obiektachszkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łask, tj. Szkoły Podstawowej nr 1 ul. 9 maja 12, 98-100 Łask, Szkoły Podstawowej nr 1 w Łasku ul. Narutowicza 28, 98-100 Łask, Szkoły Podstawowej w Wiewiórczynie, ul.Szkolna 1, 98-100 Łask, w ramach projektu pn.: „Odnawialne źródła energii w gm. Łask”.Projekt pn. „Odnawialne źródła energii w gm. Łask” o numerze RPLD.04.01.02-10-0057/21 jest współfinansowany ześrodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach IV osi priorytetowejGospodarka niskoemisyjna, działania IV.1 Odnawialne źródła energii, poddziałania IV.1.2 Odnawialne źródła energii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium wwysokości 5 000,00 zł.2) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej formie lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 84 1240 3288 1111 00002807 7394. W tytule przelewu zaleca się podanie sygnatury postępowania: RO.271.15.2023. Za skuteczne wniesieniewadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) nakoncie zamawiającego.4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przy użyciu:a) platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres ePUAP zamawiającego (Urząd Miejski wŁasku): /5228wuxejz/skrytka,c) poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl.6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentu ustanawiającegogwarancję/poręczenie wynikać musi, że jest on bezwarunkowy, nieodwołalny i płatny na pierwsze żądanie zamawiającego.7) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, w treści dokumentu musi wynikać, że zlecającymi są wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia wraz z wskazaniem ich danych (nazw albo imion i nazwisk, siedzib albo miejsc zamieszkania iadresów) lub z treści dokumentu ustanawiającego gwarancję/poręczenie musi wynikać, że przez wykonawcę/zlecającegonależy rozumieć nie tylko podmiot oznaczony w tym dokumencie, ale i wszystkich, z którymi zdecyduje się złożyć ofertę.Udział w postępowaniu wspólników spółki cywilnej traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności. Warunki udziału mogą dotyczyć:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;4) zdolności technicznej lub zawodowej – w niniejszym postępowaniu Zamawiający określa ten warunek w następujący sposób – w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, tj. zakończyli, co najmniej 2 instalacje fotowoltaiczne o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (w przypadku wartości robót w walucie obcej należy przyjąć wartość przeliczoną po kursie na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania wg kursów średnich walut obcych na podstawie notowań Narodowego Banku Polskiego);b) dysponują lub będą dysponować 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odniesieniu do instalacji fotowoltaicznych (projektant).c) dysponują lub będą dysponować 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odniesieniu do instalacji fotowoltaicznych (kierownik budowy).W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).UWAGA dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z pompą ciepła na budynku biurowo-administracyjno-magazynowym zlokalizowanych w Brzezinach przy ul. Przemysłowej 14
Dodano: 2024-04-03 - Modernizacja energetyczna budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 157– ETAP II – rozbudowa instalacji PV
Dodano: 2024-03-20 - Modernizacja energetyczna budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 157– ETAP II – rozbudowa instalacji PV
Dodano: 2024-03-19 - Modernizacja energetyczna budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 157– ETAP II – rozbudowa instalacji PV
Dodano: 2024-02-20 - Montaż systemu fotowoltaicznego na Stacji Uzdatniania Wody, Bazie Zakładu Usług Komunalnych oraz Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu wraz z budową konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych
Dodano: 2024-02-12 - Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 85 kWp posadowionej i zasilającej Stację Uzdatniania Wody w Białej Rawskiej
Dodano: 2023-10-18 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na gruncie dla budynków hydroforni w Masłowicach i Przerębie
Dodano: 2023-08-07 - Montaż systemu fotowoltaicznego na Stacji Uzdatniania Wody, Bazie Zakładu Usług Komunalnych oraz Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu wraz z budową konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych
Dodano: 2023-07-14 - Dostawa i montaż zaprojektowanej instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Nadleśnictwa Smardzewice
Dodano: 2023-07-07