Przetargi.pl
Kompleksowe zagospodarowanie Góry Zamkowej oraz terenów wokół obiektu dziedzictwa kulturowego

GMINA GRÓDEK ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. Aleksandra i Grzegorza Chodkiewiczów 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857180664
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GRÓDEK
    ul. Aleksandra i Grzegorza Chodkiewiczów 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 857180664
    REGON: 050659303
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zagospodarowanie Góry Zamkowej oraz terenów wokół obiektu dziedzictwa kulturowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Góry Zamkowej obejmujące wykonanie następujących robót: rozbiórkę istniejącego budynku murowanego, budowę wiaty integracyjnej, budowę wieży widokowej mającej służyć celom dydaktycznym i integracyjnym, budowę bramy wejściowej, budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym (ławki, kosze, zadaszone stoliki z ławkami, stojaki na rowery, tablice informacyjne); budowę doziemnej instalacji elektrycznej niskiego napięcia (oświetlenie bramy i wieży).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.Przedmiary robót budowalnych dołączone do SWZ stanowią wyłącznie element pomocniczy mający ułatwić sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą finansowane przez Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowanego przez Wykonawcę. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową. Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji w oparciu o załączoną dokumentację projektową z uwzględnieniem zapisów SWZ. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia wyprzedzających badań archeologicznych wykopaliskowych w miejscu planowanej inwestycji, ze względu na to, że obszar inwestycji jest wpisany do rejestru zabytków archeologicznych Województwa Podlaskiego decyzją z dnia 27 kwietnia 1973 r. pod numerem C-93. Koszty związane z przeprowadzeniem wyprzedzających badań archeologicznych wykopaliskowych poniesie Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego. Wykonawca przygotuje wszystkie niezbędne dokumenty związane z przeprowadzeniem badań, wymaganych przez Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca. Zamawiający mając na względzie treść art. 100 ust. 1 ustawy PZP informuje, że wykonany przedmiot zamówienia będzie przeznaczony do użytku osób fizycznych. Opis przedmiotu zamówienia, tj. dokumentacja projektowa została sporządzona z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wobec powyższego Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w oparciu o przedmiotową dokumentację wykonał przedmiot zamówienia dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników.Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach