Przetargi.pl
Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz napraw remontowych blacharsko lakierniczych pojazdów służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu dla a. Okręg - Radom (powiaty: miasto Radom, radomski, białobrzeski, grójecki, kozienicki, zwoleński, lipski, szydłowiecki, przysuski) b. Okręg - Płock (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński, sochaczewski, żyrardowski) c. Okręg - Siedlce (powiaty: miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński), d. Okręg - Ostrołęka (powiaty: miasto Ostrołęka, przasnyski, ostrołęcki, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski)

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz napraw remontowych blacharsko lakierniczych pojazdów służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu dla a. Okręg - Radom (powiaty: miasto Radom, radomski, białobrzeski, grójecki, kozienicki, zwoleński, lipski, szydłowiecki, przysuski) b. Okręg - Płock (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński, sochaczewski, żyrardowski) c. Okręg - Siedlce (powiaty: miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński), d. Okręg - Ostrołęka (powiaty: miasto Ostrołęka, przasnyski, ostrołęcki, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz napraw remontowych blacharsko lakierniczych pojazdów służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu dla a. Okręg - Radom (powiaty: miasto Radom, radomski, białobrzeski, grójecki, kozienicki, zwoleński, lipski, szydłowiecki, przysuski) b. Okręg - Płock (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński, sochaczewski, żyrardowski) c. Okręg - Siedlce (powiaty: miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński), d. Okręg - Ostrołęka (powiaty: miasto Ostrołęka, przasnyski, ostrołęcki, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski).” Zamawiający przewiduje naprawy powypadkowe oraz remontowe dla pojazdów marki: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość napraw powypadkowych oraz napraw remontowych blacharsko-lakierniczych dla pojazdów marek nieujętych powyżej, a będących na stanie KWP zs. w Radomiu, jednakże w granicach łącznej wartości umowy. WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP. a) ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia co najmniej dwóch osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018r. poz. 108 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane niżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, w tym: 1) prace dotyczące procesu napraw blacharsko-lakierniczych – co najmniej 1 osoba w wymiarze pełnego etatu, 2) prace w zakresie mechaniki pojazdowej – co najmniej 1 osoba w wymiarze pełnego etatu. W/w wymóg nie dotyczy WYKONAWCY lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. b) W trakcje realizacji zamówienia na każde wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w lit. a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu WYKONAWCY lub podwykonawcy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizawaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. d) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed upływem terminu obowiązywania umowy, WYKONAWCA zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudniania na to miejsce innej osoby wykonującej czynności o których mowa w lit. a). e) Z tytułu niespełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w lit. a), czynności ZAMAWIAJĄCY przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez WYKONAWCĘ kary umownej w wysokości 5.000,00zł. brutto za każde stwierdzone naruszenie. Przed naliczeniem kary umownej ZAMAWIAJĄCY wezwie WYKONAWCĘ stosownym pismem do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Niezłożenie przez WYKONAWCĘ w wyznaczonym terminie żądanych przez ZAMAWIAJĄCEGO dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w lit. a) czynności. Pozostałe wymagania: a) Części i materiały użyte do naprawy muszą być: - fabrycznie nowe, dobrej (gwarantowanej ) jakości, wolne od wad fizycznych; - zgodne z normami zalecanymi przez producentów pojazdów (części tzw. pierwszego montażu lub tzw. zamienniki posiadające niezbędne atesty potwierdzające ich należytą jakość); - części mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy będą tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcji, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego; b) Dopuszcza się stosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych z wyłączeniem wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. z 2005r. nr 201 poz. 1666). Zastosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych wymaga zgody Zamawiającego. c) ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do dostarczenia WYKONAWCY części zamiennych, a WYKONAWCA zobowiązuje się do montażu w pojeździe części zamiennych dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO i obniżenia ceny naprawy pojazdu o wartość części, które pierwotnie wyceniono w kosztorysie naprawy. d) Zastosowane oleje i płyny eksploatacyjne muszą posiadać aprobaty producenta danego pojazdu dla określonego silnika. e) Termin wykonania usługi będzie ustalony przez Strony po rozpoznaniu zakresu rzeczowego naprawy. f) WYKONAWCA ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów wytworzonych w czasie napraw. g) ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość skontrolowania sposobu wykonania napraw powypadkowych na każdym etapie prac. h) Wszelkie koszty związane z dostarczeniem pojazdu do naprawy oraz odstawieniem po jej dokonaniu pokrywa WYKONAWCA. i) WYKONAWCA musi podać okres gwarancji na wykonane naprawy nie krótszy jednak niż 12 miesięcy od chwili odbioru pojazdu od ZAMAWIAJĄCEGO. j) WYKONAWCA zobowiązany jest po wykonaniu naprawy, na swój koszt dostarczyć pojazd do podległej Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu, w celu sprawdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Po stwierdzeniu, że naprawa jest zgodna z zatwierdzonym kosztorysem oraz podpisanym bez uwag „protokołu odbioru pojazdu służbowego po przeprowadzonej naprawie pokolizyjnej” przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA na swój koszt dostarczy naprawiony pojazd do miejsca wskazanego przez ZAMAWIAJĄCEGO. Zaakceptowany przez ZAMAWIAJĄCEGO protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112110-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego na etapie składania ofert: 1. Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w formie oryginału – propozycję stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza Ponadto: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) Wymagana forma składanych dokumentów: 1. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Zamawiający zaleca aby Wykonawca śledził stronę internetową Zamawiającego, gdzie będą publikowane ewentualne zmiany i wyjaśnienia treści SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach