Przetargi.pl
„Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2019 roku”

Gmina Skąpe ogłasza przetarg

  • Adres: 66213 Skąpe, Skąpe
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3419213 w. 22 , fax. 683 419 180
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skąpe
    Skąpe 65
    66213 Skąpe, woj. lubuskie
    tel. 068 3419213 w. 22, fax. 683 419 180
    REGON: 97077050500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skape.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2019 roku. 2. Zamówienie będzie dotyczyło usług przewozowych – autobusowych dowozów i odwozów dzieci do poszczególnych szkół/ośrodków: - Szkoły Podstawowej w Niekarzynie; - Szkoły Podstawowej w Międzylesiu; - Szkoły Podstawowej w Ołoboku; - Publicznego Gimnazjum w Radoszynie; - Ochotniczego Hufca Pracy w Świebodzinie; - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świebodzinie, w trakcie trwania roku szkolnego wg wykazu Zamawiającego, przedstawionego w SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza realizację usług przewozowych na utworzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami przez Wykonawcę liniach otwartych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci z biletem miesięcznym. 4. Liczba dzieci wraz z opiekunami delegowanymi ze szkół oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji w poszczególnych szkołach. 5. Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku, jednak nie później niż do 21 grudnia 2018 r., aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny dowozów i odwozów w poszczególnych szkołach. W przypadku zmiany planu lekcji w trakcie trwania roku szkolnego, dyrektorzy szkół informować będą z 7 dniowym wyprzedzeniem Wykonawcę o zaistniałych zmianach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są uprawnieni do wykonywania krajowego transportu drogowego osób na podstawie wydanej licencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. Formularz Oferty wg zał. nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach