Przetargi.pl
Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Sulechów objętych podstrefą KSSSE - budowa sieci wodociągowej do gminnych terenów inwestycyjnych oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej do gminnych terenów inwestycyjnych

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Sulechów objętych podstrefą KSSSE - budowa sieci wodociągowej do gminnych terenów inwestycyjnych oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej do gminnych terenów inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Gminie Sulechów objętych podstrefą KSSSE” w zakresie:  budowy sieci wodociągowej do gminnych terenów inwestycyjnych,  budowy sieci kanalizacji sanitarnej do gminnych terenów inwestycyjnych. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie: a) rozdzielczej sieci wodociągowej z rur PE Ø160x9,5 mm o łącznej długości dwóch odcinków 896,1 m wraz z armaturą oraz 8 hydrantami DN100 mm, b) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U z odejściami bocznymi do obsługi po-sesji, w tym:  kanały Ø250 mm – 774,8 m,  kanały Ø200 mm – 320,6 m, wraz z 23 studniami wyłazowymi betonowymi min. Ø1000 mm, 17 studniami niewyłazowymi z PP Ø600 mm oraz 1 studnią betonową rozprężną min. Ø1000 mm, c) sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE Ø110x6,6 mm - 240,2 m. 2. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane, a także projekty wykonawcze oraz przedmiary robót, opracowane przez Biuro Obsługi Inwestycji „BGWprojekt” z siedzibą w Sulechowie przy ul. Pl. Bp Wilhelma Pluty 6/2, zatwierdzone decyzją Starosty Zielonogórskiego Nr 605/16 z dnia 30.09.2016 i Nr 620/16 z dnia 11.10.2016 r., które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zrealizuje roboty określone w umowie z materiałów własnych, które zakupi i do-starczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 4. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, 3) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 4) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych, oraz wykorytowanej ziemi urodzajnej oraz materiału z wykopów - kruszywa łamanego, piasku i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 5) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 6) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 7) wykonanie na potwierdzenie uzyskania prawidłowego zagęszczenia gruntu, przy udziale inspektora nadzoru robót i w miejscach przez niego wskazanych, badań wskaźnika zagęszczenia gruntu przy zastosowaniu: a) lekkiej płyty dynamicznej Ø 300 mm, minimum co 50 metrów na długości każdej z sieci oraz przy każdym przejściu poprzecznym przez drogę, przy czym pierwsze badania na głębokości 50 cm nad rurociągami, drugie badania na głębokości ok. 50 cm poniżej projektowanej niwelety drogi – zgodnie z uzgodnieniem BZ.7013.10.2016 z 08.06.2016 r. wydanym przez zarządcę drogi tj. Gminę Sulechów, b) VSS - min. co 50 metrów na długości każdej z sieci. 8) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 9) zorganizowanie we własnym zakresie terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 5. Projektant, zgodnie z wytycznymi do projektowania sieci kanalizacyjnej zawartymi w warunkach technicznych podłączenia znak: WWiK/WT/44/2016 z 21.04.2016 r. wydanych przez zarządcę sieci tj. Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą w Sulechowie przy ul. Poznańskiej 18, uwzględnił wykonanie rurociągów kanalizacji sanitarnej Ø 200 mm i Ø 250 mm z rur kamionkowych. Na wniosek Zamawiającego zarządca sieci dopuścił zamiast rur kamionkowych zastosowanie rur z PVC o parametrach określonych przez projektanta. Wobec powyższego w przedmiarze robót, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, zostały uwzględnione dobrane przez projektanta rurociągi z rur kielichowych:  PVC-U ze ścianką litą jednorodną Ø250 mm x 7,3 mm z uszczelką klasy S (SDR 34, SN8),  PVC-U ze ścianką litą jednorodną Ø200 mm x 5,9 mm z uszczelką klasy S (SDR 34, SN8). 6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 6 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 6 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 6 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 6 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 11. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 27.000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach