Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie w czystości budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych

Sąd OKręgowy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-205 Sosnowiec, Żeromskiego 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd OKręgowy w Sosnowcu
    Żeromskiego 3
    41-205 Sosnowiec, woj. śląskie
    REGON: 389775194
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosnowiec.so.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie w czystości budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje usługę kompleksowego utrzymania w czystości pomieszczeń Sądu Rejonowego w Czeladzi mieszczących się przy ul. Kombatantów 4 - wraz z utrzymaniem w czystości na przyległych terenach zewnętrznych.2. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł. Szczegóły określono w Rozdziale XI SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadania doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wykonywał (lub wykonuje) co najmniej jedną usługę utrzymania czystości. Wykazana usługa musi być wykonana/ wykonywana należycie i spełniać łącznie następujące warunki:• usługa sprzątania dotyczyła/czy budynku użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny);• wartość usługi wynosiła minimum 100.000,00 zł brutto (jeśli usługa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części);• wykazana usługa świadczona na podstawie odrębnej umowy;b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje pracownikami w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia tj. w przeliczeniu na 4 pełne etaty, z co najmniej 3 miesięcznym stażem pracy, wykonywanej nieprzerwanie i należycie w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach