Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kluczborku

Sąd Rejonowy w Kluczborku ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Kluczborku
    ul. Katowicka 2
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    REGON: 000323708
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kluczborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia:1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.2. Wymogi dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących usługi sprzątania na podstawie umowy o pracę:2.1. Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności służące realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.2.2. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.2.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:usługi sprzątania, z wyłączeniem innych czynności oraz dodatkowych godzin sprzątania2.4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie weryfikacji i kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia – zgodnie Projektem Umowy.3. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie higieniczno–sanitarne oraz pomieszczenie gospodarcze (do przechowania środków czystości i drobnych narzędzi pracy) w każdym z obiektów realizacji usługi sprzątania, innych czynności sprzątania oraz dodatkowych godzin sprzątania.4. Pomieszczenia udostępnione będą nieodpłatnie na czas realizacji przedmiotu zamówienia.5. Wykonawca zapewnia: zabezpieczenie miejsca wykonywania usług sprzątania, innych czynności oraz dodatkowych godzin sprzątania pod względem bhp, zabezpieczenie bhp dla pracowników oraz osób (dotyczy innych czynności oraz dodatkowych godzin sprzątania) wykonujących usługi sprzątania, inne czynności oraz dodatkowe godziny sprzątania, a także sprzęt niezbędny do wykonania w/w usług.6. Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do świadczenia usług sprzątania, innych czynności oraz dodatkowych godzin sprzątania muszą posiadać aktualne zaświadczenie o niekaralności na dzień rozpoczęcia odpowiednio usługsprzątania, innych czynności lub dodatkowych godzin sprzątania.7. Do wykonania prac na wysokości powyżej 1m Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i badania lekarskie oraz wyposażone w środki techniczne i środki ochrony osobistej niezbędne dobezpiecznego i należytego wykonania usług sprzątania, innych czynności sprzątania oraz dodatkowych godzin sprzątania.8. Zamawiający zapewnia Wykonawcy składowanie odpadów we właściwych kontenerach zbiorczych usytuowanych na terenie posesji Zamawiającego, z uwzględnieniem ich segregacji. Opróżnianie kontenerów zbiorczych należy do obowiązków Zamawiającego.9. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania posegregowanych odpadów do właściwych kontenerów zbiorczych lub miejsc zbiorczych wskazanych przez Zamawiającego, z zachowaniem obowiązującego sposobu segregacji odpadów uZamawiającego. Przed umieszczeniem odpadów we właściwych kontenerach zbiorczych Wykonawca dokona zgniecenia lub rozłożenia odpadów w celu zminimalizowania ich powierzchni/objętości.10. Odpady o charakterze niekomunalnym (o kodzie różnym niż 20) wytwarzane przez Wykonawcę w czasie wykonywania usługi sprzątania, pozostają własnością Wykonawcy i nie mogą być składowane na terenie Zamawiającego bez jego zgody.Odpady te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą zostać usunięte przez Wykonawcę jego wysiłkiem i na własny koszt (np. opakowania po środkach czystości, ścierki, gąbki, itp.).11. Na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca może nieodpłatnie korzystać z wody i energii elektrycznej Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.12. Wszyscy pracownicy i osoby wybrane do świadczenia usług sprzątania obowiązuje zakaz:a) wprowadzania osób trzecich do budynków i na teren posesji Sądu Rejonowego w Kluczborku;b) korzystania ze sprzętu biurowego Sądu Rejonowego w Kluczborku;c) przeglądania, kopiowania lub wynoszenia dokumentów Sądu Rejonowego w Kluczborku;d) korzystania z telefonów Sądu Rejonowego Kluczborku;e) picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków i posesji Sądu Rejonowego wKluczborku;f) stawienia się do miejsca świadczenia usług sprzątania tj. na teren budynków i posesji Sądu Rejonowego w Kluczborku w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających oraz w stanie nietrzeźwym.13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może zostać powierzona podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.14. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania przez Wykonawcę z wizji lokalnej odpowiednio budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku i/lub przy ul. Katowickiej 2 budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 15, pod warunkiem wcześniejszego umówienia dnia i godziny z przedstawicielem Zamawiającego.15. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określa Projekt Umowy wraz z ich załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ.2. Wysokość wadium wynosi: 7 000,00 PLN3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Zasady wniesienia wadium w formie pieniądza:4.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Gospodarstwa KrajowegoNr rachunku bankowego: 23 1130 1017 0021 1002 4790 0004tytuł przelewu: ,,Wadium D–2502–2/23”4.2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4.1. SWZ, co oznacza, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Zasady wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ:5.1. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ – należy złożyć za pośrednictwem Platformy w oryginale w postaci elektronicznej.5.2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ musi być przekazane przez gwaranta lub poręczyciela za pośrednictwem Wykonawcy.5.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ – ma mieć formę gwarancji lub poręczeń, z treści których jednoznacznie będzie wynikać zagwarantowane prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki tzn. na pierwsze żądanie i bezwarunkowo w każdej z sytuacji opisanych w PZP.Termin ważności w/w dokumentów musi się pokrywać z terminem związania ofertą.5.4. Za termin wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ uznaje się datę i godzinę jego złożenia za pośrednictwem Platformy przed terminem składania ofert, o którym mowa wRozdziale XV ust. 1 SWZ (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Zasady zwrotu wadium:6.1. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcom wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego Zamawiającego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, na podstawieprzesłanek i w terminach określonych w art. 98 PZP.6.2. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ – Zamawiający zwróci Wykonawcom na podstawie przesłanek określonych w art. 98 PZP.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymuje wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga wpisu do rejestrów zawodowych lub handlowych. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnieniawarunku;2. wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Działalność prowadzonana potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadziocenę spełnienia warunku;3. sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;4. zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje usługi odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie sporządzenie i przedstawienie Wykazu usług zawierającego należycie wykonane usługi spełniające warunki określone przez Zamawiającego, tj.:Za odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający uzna co najmniej 3 usługi, zrealizowane lub realizowane przez jedenpodmiot, z których każda obejmuje usługi sprzątania obiektów w szczególności obiektów biurowych (z wyłączeniem hal, magazynów, hangarów) o powierzchni sprzątania min. 1 000 m2, przy czym wartość każdej z takich usług nie jest mniejsza niż 200 000 zł brutto.4.2. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego i wskaże te osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie sporządzenie i przedstawienie Wykazu osób zawierającego min. 6 osób, które będą świadczyć usługi sprzątania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach