Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach administrowanych przez "Śródmieście" Sp. z o.o. w Tychach z podziałem na części

"Śródmieście" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/325-72-11, , fax. 32 325 72 14
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Śródmieście" Sp. z o.o.
    Piłsudskiego 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32/325-72-11, , fax. 32 325 72 14
    REGON: 27606339200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.tychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach administrowanych przez "Śródmieście" Sp. z o.o. w Tychach z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach i w budynku dydaktyczno-administracyjnym przy al. Niepodległości 32 w Tychach. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach administrowanych przez „Śródmieście” Sp. z o.o. oraz terenach zewnętrznych przynależnych do tych obiektów tj.: 1.1 budynek biurowy- al. Piłsudskiego 12, Tychy, (1.187,86m2); 1.2 budynek dydaktyczno-administracyjny- al. Niepodległości 32, Tychy (3.901,33m2, w tym tereny zewnętrzne 2.407m2, wewnętrzne 1.494,33m2). 2.Dokładny zakres świadczonych usług wraz z harmonogramem wykonywania poszczególnych czynności został zawarty w: 2.1 budynek biurowy, al. Piłsudskiego 12, Tychy- załącznik nr 8 do SIWZ; 2.2 budynek dydaktyczno-administracyjny, al. Niepodległości 32, Tychy- załącznik nr 9 do SIWZ; część II 2. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych środków czyszczących, konserwujących i dezynfekujących oraz urządzeń i sprzętu, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ- wykaz środków czystości i artykułów higienicznych, oraz załącznikiem nr 5b do SIWZ- wykaz urządzeń. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty próbki wymienionych w załączniku środków czystości i artykułów higienicznych zgodnie z zapisami rozdz. X cz. I pkt 7 SIWZ. 3. Zamawiający wymaga by: a) podłogi w głównych ciągach komunikacyjnych (wewnętrznych) oraz parkingi, chodniki oraz drogi były myte/ zamiatane mechanicznie przy użyciu myjki, szorowarki do podłóg oraz zamiatarki odpowiednio dla każdego rodzaju nawierzchni. b) środki chemiczne były nietoksyczne, z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1203- j.t. ze zm.) a w szczególności nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia i życia człowieka. Wykonawca zobowiązany jest posiadać, w miejscu przechowywania środków czystości, używanych w celach realizacji przedmiotu zamówienia, wykaz tych środków wraz z kartami charakterystyki produktu oraz certyfikatami bezpieczeństwa tych produktów, w celu potwierdzenia, że oferowane środki i artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego c) na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wyznaczył koordynatora. Szczegółowy zakres obowiązków koordynatora zawarty został w projekcie umowy- załącznik nr 12 do SIWZ; d) Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, może wyznaczyć jednego koordynatora dla wszystkich obiektów, na które złożono ofertę. e) koordynator wraz z przedstawicielem Zamawiającego przeprowadzać będzie kontrolę prac, objętych przedmiotem zamówienia, z następującą częstotliwością: • obiekty: budynek biurowy, al. Piłsudskiego 12, Tychy; budynek dydaktyczno-administracyjny, al. Niepodległości 32, Tychy; obiekt handlowy, al. Piłsudskiego 8, Tychy- dwa razy w tygodniu; • targowisko miejskie, al. Bielska- jeden raz w tygodniu. Kontrola zakończy się sporządzeniem protokołu odbioru prac stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Część II Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie handlowym przy al. Piłsudskiego 8 w Tychach. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach administrowanych przez „Śródmieście” Sp. z o.o. oraz terenach zewnętrznych przynależnych do tych obiektów tj.: 1.1 obiekt handlowy- al. Piłsudskiego 8, Tychy (24.000m2, w tym tereny zewnętrzne: 19.500m2, wewnętrzne: 4.500m2). 2.Dokładny zakres świadczonych usług wraz z harmonogramem wykonywania poszczególnych czynności został zawarty w: 2.1 obiekt handlowy, al. Piłsudskiego 8, Tychy- załącznik nr 10 do SIWZ; 1. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych środków czyszczących, konserwujących i dezynfekujących oraz urządzeń i sprzętu, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ- wykaz środków czystości i artykułów higienicznych, oraz załącznikiem nr 5b do SIWZ- wykaz urządzeń. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty próbki wymienionych w załączniku środków czystości i artykułów higienicznych zgodnie z zapisami rozdz. X cz. I pkt 7 SIWZ. 2. Zamawiający wymaga by: a) podłogi w głównych ciągach komunikacyjnych (wewnętrznych) oraz parkingi, chodniki oraz drogi były myte/ zamiatane mechanicznie przy użyciu myjki, szorowarki do podłóg oraz zamiatarki odpowiednio dla każdego rodzaju nawierzchni. b) środki chemiczne były nietoksyczne, z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1203- j.t. ze zm.) a w szczególności nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia i życia człowieka. Wykonawca zobowiązany jest posiadać, w miejscu przechowywania środków czystości, używanych w celach realizacji przedmiotu zamówienia, wykaz tych środków wraz z kartami charakterystyki produktu oraz certyfikatami bezpieczeństwa tych produktów, w celu potwierdzenia, że oferowane środki i artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego c) na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wyznaczył koordynatora. Szczegółowy zakres obowiązków koordynatora zawarty został w projekcie umowy- załącznik nr 12 do SIWZ; d) Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, może wyznaczyć jednego koordynatora dla wszystkich obiektów, na które złożono ofertę. e) koordynator wraz z przedstawicielem Zamawiającego przeprowadzać będzie kontrolę prac, objętych przedmiotem zamówienia, z następującą częstotliwością: • obiekty: budynek biurowy, al. Piłsudskiego 12, Tychy; budynek dydaktyczno-administracyjny, al. Niepodległości 32, Tychy; obiekt handlowy, al. Piłsudskiego 8, Tychy- dwa razy w tygodniu; • targowisko miejskie, al. Bielska- jeden raz w tygodniu. Kontrola zakończy się sporządzeniem protokołu odbioru prac stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Część III Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie targowiska miejskiego przy al. Bielskiej w Tychach. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach administrowanych przez „Śródmieście” Sp. z o.o. oraz terenach zewnętrznych przynależnych do tych obiektów tj.: 1.1 targowisko miejskie- al. Bielska, Tychy (8.516m2, w tym tereny zewnętrzne: 8.488m2, wewnętrzne 28m2). 2.Dokładny zakres świadczonych usług wraz z harmonogramem wykonywania poszczególnych czynności został zawarty w: 2.1 targowisko miejskie, al. Bielska, Tychy- załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych środków czyszczących, konserwujących i dezynfekujących oraz urządzeń i sprzętu, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ- wykaz środków czystości i artykułów higienicznych, oraz załącznikiem nr 5b do SIWZ- wykaz urządzeń. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty próbki wymienionych w załączniku środków czystości i artykułów higienicznych zgodnie z zapisami rozdz. X cz. I pkt 7 SIWZ. 3. Zamawiający wymaga by: a) podłogi w głównych ciągach komunikacyjnych (wewnętrznych) oraz parkingi, chodniki oraz drogi były myte/ zamiatane mechanicznie przy użyciu myjki, szorowarki do podłóg oraz zamiatarki odpowiednio dla każdego rodzaju nawierzchni. b) środki chemiczne były nietoksyczne, z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1203- j.t. ze zm.) a w szczególności nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia i życia człowieka. Wykonawca zobowiązany jest posiadać, w miejscu przechowywania środków czystości, używanych w celach realizacji przedmiotu zamówienia, wykaz tych środków wraz z kartami charakterystyki produktu oraz certyfikatami bezpieczeństwa tych produktów, w celu potwierdzenia, że oferowane środki i artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego c) na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wyznaczył koordynatora. Szczegółowy zakres obowiązków koordynatora zawarty został w projekcie umowy- załącznik nr 12 do SIWZ; d) Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, może wyznaczyć jednego koordynatora dla wszystkich obiektów, na które złożono ofertę. e) koordynator wraz z przedstawicielem Zamawiającego przeprowadzać będzie kontrolę prac, objętych przedmiotem zamówienia, z następującą częstotliwością: • obiekty: budynek biurowy, al. Piłsudskiego 12, Tychy; budynek dydaktyczno-administracyjny, al. Niepodległości 32, Tychy; obiekt handlowy, al. Piłsudskiego 8, Tychy- dwa razy w tygodniu; • targowisko miejskie, al. Bielska- jeden raz w tygodniu. Kontrola zakończy się sporządzeniem protokołu odbioru prac stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: dla części I w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy) – na czas związania ofertą. dla części II w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy) – na czas związania ofertą. dla części III w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych zero groszy) – na czas związania ofertą. dla całości w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych zero groszy) – na czas związania ofertą. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę oraz część postępowania. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 85 1240 2975 1111 0010 6259 8096 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2018r. poz. 110 ze zm.). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, gwarancja powinna być gwarancją nieodwołalną wykonywalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności, e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy – PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Postanowienia o których mowa w pkt. 5 lit. a)÷ f) odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2018 r. poz. 110). 6. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Piłsudskiego 12 w Dziale Księgowości. 7. Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożyło świadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach