Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego w Choszcznie, Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim, Sądu Rejonowego w Łobzie oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie oraz Sądu Rejonowego w Łobzie

Sąd Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Małopolska 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4480002 , fax. 091 4489915
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Szczecinie
    ul. Małopolska 17 17
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4480002, fax. 091 4489915
    REGON: 00032453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego w Choszcznie, Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim, Sądu Rejonowego w Łobzie oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie oraz Sądu Rejonowego w Łobzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego w Choszcznie, Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie oraz Sądu Rejonowego w Łobzie.Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe utrzymanie czystości: CZĘŚĆ NR 1: w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17, ul. Limanowskiego 1 i ul. Piotra Skargi 19, oraz wokół budynku przy ul. Kaszubskiej 42 CZĘŚĆ NR 2: w budynkach Sądu Rejonowego w Choszcznie przy ul. Wolności 14 i ul. Boh. Warszawy 5. CZĘŚĆ NR 3: w budynkach Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim przy Pl. Wolności 1c oraz ul. Kościuszki 13. CZĘŚĆ NR 4: w budynkach Sądu Rejonowego w Łobzie przy ul. Niepodległości 15 Niepodległości 17, oraz wokół budynku, wraz z pielęgnacją terenu zielonego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6, 6 a, 6 b, 6 c do SIWZ. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), że Wykonawca w terminie obowiązywania umowy zatrudni na umowę o pracę w wymiarze co najmniej 0,5 etatu do realizacji zamówienia minimum 2 osoby niepełnosprawne, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i powierzy tym osobom czynności związane z faktyczną realizacją umowy. Oraz dodatkowo na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudni na umowę o pracę 1 osobę sprawującą serwis dzienny (Zamawiający dopuszcza wykonywanie czynności na przedmiotowym stanowisku zarówno przez osobę pełnosprawną jak i niepełnosprawną). Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby w okresie wykonywania umowy, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez jedną ze stron, tj. pracownika Wykonawcy lub Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej lub innej osoby zatrudnionej na pełny etat (dotyczy serwisu dziennego). Wykonawca przy wykonywaniu umowy zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu kopii umowy o pracę z osobą niepełnosprawną zawartą pomiędzy osobą niepełnosprawną, a Wykonawcą w terminie do 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia pracy na rzecz Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność osoby zatrudnionej w okresie realizacji umowy. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz osoby na pełny etat (dotyczy serwisu dziennego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną zgodnie z zapisami umowy. Zamawiający będzie miał również prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu na jego każde wezwanie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku o którym mowa w niniejszym punkcie (dotyczy części nr 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: CZĘŚĆ NR 1: 5 000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100); CZĘŚĆ NR 2: 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych 00/100); CZĘŚĆ NR 3: 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych 00/100); CZĘŚĆ NR 4: 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych 00/100);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowe mycie okien
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.so.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach