Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 603 577 , fax. 914 603 578
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
pl. Żołnierza Polskiego 16
70551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 603 577, fax. 914 603 578
REGON: 32049277400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków „Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie” przy Placu Żołnierza Polskiego 16 w Szczecinie oraz przy ul. J. Korczaka 13,15 w Policach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków „Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie” przy Placu Żołnierza Polskiego 16 w Szczecinie oraz przy ul. J. Korczaka 13,15 w Policach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Budynek przy Placu Żołnierza Polskiego 16 w Szczecinie – 8 562,88 m2.Budynek przy ul. Korczaka13,15 w Policach - 642,18 m2.1. Utrzymanie czystości wokół budynku Sądu przy Pl. Żołnierza Polskiego 16 obejmuje 3253,09m2.1. Utrzymanie czystości wokół budynku Sądu przy ul. Korczaka 13/15 obejmuje 1940 m2.1. Mycie okien w budynku głównym Sądu Rejonowego Szczecin – Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie. Wymagane jest dwukrotne mycie okien w skali roku. Całkowita powierzchnia okien w obiektach sądu przeznaczona do mycia – 1 000,37 m2.10. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1986 ze zmianami), żeby Wykonawca lub podwykonawca w terminie obowiązywania umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z zmianami) na okres realizacji całej umowy. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie do realizacji zamówienia maksymalnie 2 osób niepełnosprawnych o lekkim stopniu upośledzenia ruchowego, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wartości zamówienia o 10% w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział XV SIWZ oraz załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego na potrzeby służb granicznych funkcjonujących w przejściu granicznym w Świnoujściu
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w Kompleksie Sportowym Szczecińskiego Domu Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024, część 1
Dodano: 2024-02-24 - Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-22 - KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie usług sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Słupsk: - Przychodnia ul. Lelewela 58, - Przychodnia ul. 3-go Maja 96 - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Lelewela 58
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153
Dodano: 2023-12-31 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie
Dodano: 2023-11-28 - Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz przyległych terenów zewnętrznych
Dodano: 2023-11-21 - Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych.
Dodano: 2023-11-14