Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. (Pływalnia Chrobry, Zespół Basenów Odkrytych, Hala Sportowa oraz Budynek Zaplecza Piłkarskiego)

Chrobry Głogów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rudnowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8356193 , fax. 76 8356884
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chrobry Głogów S.A.
    ul. Rudnowska 17 B
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8356193, fax. 76 8356884
    REGON: 02009460000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrobry-glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Chrobry Głogów S.A.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. (Pływalnia Chrobry, Zespół Basenów Odkrytych, Hala Sportowa oraz Budynek Zaplecza Piłkarskiego)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 9 – dane dotyczące Pływalni Chrobry - wszystkie zadania, szczegółowy opis zamówienia – harmonogram prac. Załącznik nr 10 – dane dotyczące Zespołu Basenów Odkrytych - wszystkie zadania, szczegółowy opis zamówienia – harmonogram prac. Załącznik nr 11 – dane dotyczące Hali Sportowej i budynku Zaplecza piłkarskiego - wszystkie zadania, szczegółowy opis zamówienia –harmonogram prac. w tym m.in: Pływalnia Chrobry: - bieżące usuwanie nieczystości z koszy na śmieci i wynoszenie ich do kontenerów - utrzymanie w czystości wszystkich elementów wyposażenia budynku, urządzeń oraz przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach i na powierzchniach wewnątrz obiektu, - zapewnienie bieżącej czystości powierzchni szklanych wewnętrznych oraz zewnętrznych, - bieżące utrzymanie czystości okien, gruntowne mycie dwa razy w roku, - bieżące utrzymanie w czystości wykładzin, gruntowne pranie raz w roku, - w czasie przerwy technologicznej (jeżeli takowa nastąpi nie więcej niż raz w roku) mycie i dezynfekcja niecek basenowych oraz urządzeń wyposażenia basenów - mycie 2 razy w roku urządzeń, przyrządów, powierzchni wymagających pracy na wysokości - uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych artykułów higienicznych, - uzupełnianie wyeksploatowanych lub uszkodzonych urządzeń dozujących papier oraz mydło. - zgłaszanie usterek wyznaczonemu pracownikowi zamawiającego. Zespół basenów odkrytych: - bieżące usuwanie nieczystości z koszy na śmieci i wynoszenie ich do kontenerów - utrzymanie w czystości wszystkich elementów wyposażenia budynku, urządzeń oraz przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach i na powierzchniach wewnątrz obiektu, - zapewnienie bieżącej czystości powierzchni szklanych wewnętrznych oraz zewnętrznych, - bieżące utrzymanie czystości okien - uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych artykułów higienicznych, - uzupełnianie wyeksploatowanych lub uszkodzonych urządzeń dozujących papier oraz mydło. - zgłaszanie usterek wyznaczonemu pracownikowi zamawiającego. Hala widowiskowo-sportowa i budynek zaplecza piłkarskiego: • bieżące usuwanie nieczystości z koszy na śmieci i wynoszenie ich do kontenerów • utrzymanie w czystości wszystkich elementów wyposażenia budynku, urządzeń oraz przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach i na powierzchniach wewnątrz obiektu, • utrzymanie w czystości wejść do budynku hali oraz budynku zaplecza piłkarskiego • zapewnienie bieżącej czystości powierzchni szklanych wewnętrznych oraz zewnętrznych, • bieżące utrzymanie czystości okien, gruntowne mycie dwa razy w roku, • bieżące utrzymanie w czystości wykładzin, gruntowne pranie 1 razy w roku, • mycie 4 razy w roku urządzeń, przyrządów, powierzchni wymagających pracy na wysokości • uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych artykułów higienicznych • wymiana i uzupełnienie wyeksploatowanych części urządzeń dozujących papier, mydło oraz dozowniki do środków do dezynfekcji rąk • zgłaszanie usterek wyznaczonemu pracownikowi zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy 2) Wypełniony Załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony Załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców). 5) Wypełniony Załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.. 8) Wypełniony Załącznik Nr 5 - Wykaz specjalistycznych urządzeń, środków chemicznych i środków higienicznych, które Wykonawca użyje do wykonywania przedmiotu usługi oraz Wykonawca dołączy certyfikaty, atesty higieniczne, świadectwa kontroli jakości i charakterystyki preparatów chemicznych. 9) Wypełniony Załącznik Nr 6 - Zaświadczenie o wizji lokalnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach