Przetargi.pl
Kompleksowe usługi wspierające koordynację i rozliczanie projektu realizowanego przez Związek Powiatów Województwa Podlaskiego

ZWIĄZEK POWIATÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 SIEMIATYCZE, LEGIONÓW PIŁSUDKSIEGO
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (85)6566577, (85)6566519
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZWIĄZEK POWIATÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
    LEGIONÓW PIŁSUDKSIEGO 3
    17-300 SIEMIATYCZE, woj. podlaskie
    tel. (85)6566577, (85)6566519
    REGON: 363767230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-zpwp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi wspierające koordynację i rozliczanie projektu realizowanego przez Związek Powiatów Województwa Podlaskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stałej kompleksowej obsługi projektu Zamawiającego w zakresie związanym z koordynacją, przerodzeniem postępowań wg prawa PZP oraz rozliczania projektu. Wykonawca w ramach świadczenia usług będzie zobowiązany do: 1. Współdziałanie z zespołem projektowym w zakresie koordynacji i rozliczania projektu. 2. Nadzór nad wydatkami w ramach zaplanowanych działań poszczególnych Partnerów projektu. 3. Opiniowanie i sprawdzanie korespondencji Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w zakresie realizacji projektu. 4. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w zakresie aneksów do umowy o dofinansowanie projektu. 5. Sprawdzanie poprawności sporządzenia przez zespół projektowy wniosków o płatność. 6. Sprawdzanie poprawności opisów do faktur związanych z realizacją projektu. 7. Koordynacja prawna działań podejmowanych w ramach projektu. 8. Przygotowanie niezbędnych dla realizacji projektu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności zaopiniowanie przygotowanych przez Zamawiającego dokumentów (w tym OPZ), stworzenie na ich podstawie kompletnej dokumentacji postępowania oraz wybór odpowiedniego trybu postępowania, mając na uwadze wszystkie posiadane przez Zamawiającego informacje (również w zakresie progu udzielania zamówień); 9. Współdziałanie z Zamawiającym w sprawach przed sądami powszechnymi, administracyjnymi lub innymi organami orzekającymi, we wszystkich instancjach, w sprawach związanych z realizacją projektu; 10. Wydawanie pisemnych opinii prawnych we wszystkich sprawach na zlecenie zamawiającego, w tym m.in. dot. zasadności zgłaszanych przez inne podmioty roszczeń, przedstawianych dokumentów itd. Zamawiający określi zakres opinii prawnej oraz wyznaczy termin jej sporządzenia. Ustala się 3 tryby określające terminy: a) Bardzo pilny – Wykonawca ma obowiązek sporządzić opinię prawną w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia przekazania zlecenia; b) Pilny – Wykonawca ma obowiązek sporządzić opinię prawną w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przekazania zlecenia; c) Normalny – Wykonawca ma obowiązek sporządzić opinię prawną w terminie do 14 dni kalendarzowych, wyznaczonym przez Zamawiającego 11. Przygotowywanie projektów umów, opiniowanie projektów umów otrzymanych od innych podmiotów, udział w negocjacjach dot. umów, wprowadzanie zmian do projektów oraz umów już zawartych. 12. Opiniowania lub przygotowywanie pism wychodzących od zamawiającego związanych z realizacją projektu pod katem prawnym, w tym wskazania potencjalnych zagrożeń, skutków przekazania pism, itp. 13. informowanie niezwłocznie osób odpowiedzialnych za realizację umowy po stronie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach (niezgodności z prawem i wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014 - 2020) działań Zamawiającego oraz wskazywania dróg zapobieżenia skutkom takich naruszeń 14. informowanie niezwłocznie osób odpowiedzialnych za realizację umowy po stronie Zamawiającego o dostrzeżonych zagrożeniach dla prawidłowej realizacji projektu; 15. Na zlecenie Zamawiającego przygotowywanie dokumentów wewnętrznych, w tym procedur wewnętrznych Zamawiającego (regulaminów, zarządzeń) itp.; 16. Wsparcia w przygotowywaniu pism, stanowisk itp. w związku z kontrolami działań Zamawiającego w zakresie zw. z prowadzeniem inwestycji (wsparcie dotyczyć będzie wyników kontroli przeprowadzonych oraz działań w trakcie postepowań kontrolnych); wsparcie obejmować będzie również usługi w zakresie postepowań dyscyplinarnych; 17. Udział w negocjacjach, rokowaniach, rozmowach, spotkaniach itp. w sprawach zw. z realizacją inwestycji, bez względu na to jakie podmioty będą̨ brały w nich udział, w przypadku uznania przez Zamawiającego, że obecność prawnika, bądź osoby odpowiedzialnej za koordynację projektu jest niezbędna; 18. Udzielanie na bieżąco porad ustnie, mailem, pisemnie w sprawach zw. z realizacją inwestycji na zapytanie pracowników Zamawiającego; 19. Udzielanie pisemnych wyjaśnień Zamawiającemu w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz kwalifikowalności wydatków;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75112100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach