Przetargi.pl
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz na terenach przyległych do tych budynków

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.krakow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz na terenach przyległych do tych budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz na terenach przyległych do tych budynków, z podziałem na 11 części, jak następuje: Część nr 1 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 (budynek główny wraz z budynkami pomocniczymi) oraz terenu przyległego - dojścia do budynku i terenu podworca wewnętrznego wraz z pielęgnacją zieleni; Część nr 2 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Humberta 3 oraz terenu przyległego - dojścia do budynku wraz z pielęgnacją zieleni; Część nr 3 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Zamawiającego położonych w Krakowie przy ul. Paderewskiego, Basztowej 18 wraz z aulą, Plac Matejki 13 (kompleks budynków) oraz terenu przyległego - dojścia do budynków; Część nr 4 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Krzemionki 30; Część nr 5 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Mały Rynek 4 oraz terenu przyległego – dojścia do budynku oraz części podworca od strony ul. Św. Krzyża 4; Część nr 6 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Lea 27-29 oraz terenu przyległego - dojścia do budynku i terenu podworca wewnętrznego wraz z pielęgnacją zieleni; Część nr 7 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Karmelickiej 16 oraz terenu przyległego - dojścia do budynku i terenu podworca wewnętrznego; Część nr 8 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21 oraz terenu przyległego - dojścia do budynku i terenu podworca wewnętrznego; Część nr 9 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 38. Część nr 10 - świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Radziwiłłowskiej 29/1; Części nr 11 - świadczenie usługi sprzątania terenu przyległego - dojścia do budynku przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie; Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (t.j. na poszczególne części o nr od 1 do 11, które zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z uwzględnieniem następującego prawa opcji (zgodnie w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) leżącego po stronie Zamawiającego, odrębnie dla każdej części: 1) W ramach opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowo ponad zamówienie podstawowe świadczenia usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, które okażą się niezbędne w związku z nadzwyczajnymi potrzebami (wystawy, wernisaże, konferencje, itp.), a których sumaryczna wartość nie może przekroczyć 3% wartości umowy brutto; 2) Świadczenie usług, o których mowa wyżej odbywać się będzie w oparciu o doraźne zlecenia Zamawiającego przekazywane Wykonawcy e-mailem przez przedstawiciela Zamawiajacego - Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego lub jego Zastępcę, z wyprzedzeniem 48-ch godzin. 3) Podstawę rozliczenia zleceń dodatkowych stanowić będzie ryczałtowa stawka godzinowa za świadczenie usługi stanowiącej przedmiot umowy przez jednego pracownika Wykonawcy, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 4) Rozliczenie dodatkowych usług, o których mowa następować będzie na podstawie odrębnych faktur oraz na podstawie podpisanego protokołu odbioru usługi, w terminie 30 dni od dnia przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT za te dodatkowe usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ofertę stanowi: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, sporządzony wg. załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 1B do SIWZ – formularz cenowy wg. załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wraz z ofertą należy złożyć : a) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; b) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; d) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Wzór „zobowiązania” stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach