Przetargi.pl
Kompleksowe usługi pralnicze wraz z transportem z i do magazynów mundurowych 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach Wędrzyn i Skwierzyna

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn, -
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    - -
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 80521018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi pralnicze wraz z transportem z i do magazynów mundurowych 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach Wędrzyn i Skwierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi pralnicze wraz z transportem z i do magazynów mundurowych 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach: Wędrzyn i Skwierzyna. W skład kompleksowych usług pralniczych wchodzą: • usługi pralnicze wodne, • usługi pralnicze chemiczne, • usługi maglownicze i prasowalnicze • dezynfekcja. W procesie prania i dezynfekcji nie mogą być stosowane środki zawierając związki chlorowe, a stosowane środki piorące i dezynfekujące muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty lub inne dokumenty dopuszczające do ich stosowania podczas prania. Wyprane przedmioty powinny być zapakowane przez Wykonawcę w taki sposób, aby podczas transportu i przenoszenia nie uległy ponownemu zabrudzeniu, zagnieceniu lub zniszczeniu i zgodnie z wykazem sposobu składania, pakowania i układania przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla celów rozliczeniowych w zakładach pralniczych. Zamawiający w trakcie każdorazowego przyjmowania wypranego asortymentu dokona oceny jakościowej wykonanej usługi. Za wyprany przedmiot uważa się przedmiot mundurowy, który jest w szczególności: • czysty, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania chemicznego lub wodnego; • o świeżym zapachu, bez zapachów obcych; • wyprany z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny; • środki pralnicze nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych; • z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału; • wykrochmalony (dotyczy pościeli); • wyprasowany; • złożony i pogrupowany wg uzgodnień z Zamawiającym; • z naprawionymi uszkodzeniami i uzupełniony o brakujące elementy (np. guziki). 2. Przewidywana ilość kilogramów prania oraz par obuwia do dezynfekcji: Ilości podstawowe: 1 Pranie wodne 20 000 kg 2 Pranie chemiczne 10 000 kg 3 Dezynfekcja obuwia 50 par Ilości w opcji: 1 Pranie wodne 6 000 kg 2 Pranie chemiczne 4 000 kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się , że czynności polegające na realizacji usług pralniczych wodnych, chemicznych, maglowniczych i prasowalniczych oraz dezynfekcyjne objętych wraz z transportem prania objętych niniejszą umową w trakcie realizacji zamówienia jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. Forma zatrudnionych osób nie może ulec zmianie. Postanowienia obowiązują także podwykonawców. 4. Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę z Pracownikiem realizującym przedmiot umowy zawierającą imię i nazwisko, datą zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę. Wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego rozdziału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98311200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach