Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
- Data zamieszczenia: 2019-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Wierzbowa 14
35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 672 030, fax. 178 672 037
REGON: 29111500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieka informatyczna oprogramowania, wsparcie serwisowe, przedłużenie gwarancji) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieka informatyczna oprogramowania, wsparcie serwisowe, przedłużenie gwarancji) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie: Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie gwarancji na urządzenie/serwis/ wsparcie serwisowe producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu wraz z oprogramowaniem. Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką informatyczną oprogramowania „OPTICO”/”AnalizyPRO” produkcji BMM Sp. z o.o. funkcjonującego w RCKiK Rzeszów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 1 – załącznik nr 5 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz żądanych wraz z ofertą przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów aktualnych na dzień składania ofert: a) formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 2), b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), (zgodnie z zał. nr 3), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodnie z zał. 6) f) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. g) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016 r poz. 716 ) ( zgodnie z zał. nr 7 ) . h). dokumenty na potwierdzenie że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego ( informacja o dokumentach zawarta w załączniku nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia ) . 2) Wykaz żądanych przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów po otwarciu ofert: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 8 ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( zgodnie z załącznikiem nr 6 ) , o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz usług serwisowych.
Dodano: 2024-03-22 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO
Dodano: 2024-02-07 - „Świadczenie usług informatycznych dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola”
Dodano: 2024-01-05 - Zakup usługi serwisowej AMMS
Dodano: 2023-08-09 - Sprawowanie opieki informatycznej, serwis, modyfikacja i aktualizacja oprogramowania oraz doradztwo i naprawy w zakresie szpitalnego systemu informatycznego SPZZOZ "Sanatorium" w Górnie
Dodano: 2023-06-29 - Świadczenie usługi serwisu i obsługi szpitalnych systemów informatycznych na rzecz SPZZOZ w Nowej Dębie.
Dodano: 2023-04-18 - Świadczenie usług programistycznych Serwis i Helpdesk dla Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie
Dodano: 2022-09-19 - Sprawowanie opieki informatycznej nad systemem wysokiej niezawodności MIMIX Professional na okres 24 m-cy
Dodano: 2021-04-23 - Sprawowanie opieki informatycznej nad oprogramowaniem „OPTICO”/”AnalizyPRO” (wraz z niezbędnym do jego pracy oprogramowaniem bazodanowym) na okres 12 m-cy
Dodano: 2021-02-09 - Obsługa informatyczna w obiektach jednostek Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2021-02-02