Przetargi.pl
"Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sośnicowice - etap II - budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Sośnicowice i Trachy oraz budowa oczyszczalni scieków w Trachach - dokończenie dokumentacji projektowej"

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
    REGON: 53994000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2019-r.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sośnicowice - etap II - budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Sośnicowice i Trachy oraz budowa oczyszczalni scieków w Trachach - dokończenie dokumentacji projektowej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie przez Wykonawcę projektu dla zadania pn.: „Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sośnicowice – etap II - budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Sośnicowice i Trachy oraz budowa oczyszczalni ścieków w Trachach – dokończenie dokumentacji projektowej” polegające na dokończeniu realizacji dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowościach Sośnicowice i Trachy wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2. Lokalizacja zadania: teren Gminy Sośnicowice – obejmujące skanalizowanie miejscowości Sośnicowice i Trachy wraz z budowa oczyszczalni ścieków w Trachach. W oparciu o zgody właścicieli nieruchomości przez które przewidziano lokalizację przewodów kanalizacyjnych. 3. Opracowanie dokumentacji należy prowadzić w oparciu o przepisy ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). 4. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71 320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 5. Zakres projektu: 5.1. Projekt obejmuje wykonanie: a) dokończenie realizacji dokumentacji projektowej w oparciu o dokumentację projektową kanalizacji sanitarnej, którą dysponuje Zamawiający – stanowiący załącznik nr 9, b) weryfikację zastosowanych rozwiązań oraz spójności z oświadczeniami właścicieli nieruchomości, na których zlokalizowano układ sieci kanalizacji sanitarnej, c) wykonanie dokumentacji projektowej oczyszczalni ścieków w odniesieniu do warunków technicznych dla oczyszczalni ścieków zgodnie z załącznikiem nr 9 oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sośnicowice i Trachy oraz oczyszczalni ścieków w Trachach. 5.2. Projekt obejmuje wykonanie: 5.2.1 w etapie I : a) Projekt w wersji podstawowej niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie, w oparciu o dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego tj. koncepcję rozwiązania układu sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sośnicowice i Trachy, oryginały zgód właścicieli nieruchomości, decyzje i uzgodnienia. b) Projekt w wersji podstawowej niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie oczyszczalni ścieków w oparciu o warunki techniczne oraz założenia projektowe układu sieci kanalizacji sanitarnej. c) Kosztorys inwestorski sieci kanalizacyjnej. d) Kosztorys inwestorski oczyszczalni ścieków. e) Pomiary geodezyjne całego zakresu realizacji zadania – nie uwierzytelnione przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego. 5.2.2 w etapie II: a) Projekt powinien zawierać kompletną dokumentację projektową budowy sieci kanalizacji sanitarnej, w skład którego powinny wchodzić następujące części:  projekt wykonawczy sieci kanalizacyjnej,  projekt wykonawczy oczyszczalni ścieków wraz z podziałem na poszczególne branże,  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla całości opracowania z podziałem na poszczególne branże,  operaty wodnoprawne wraz z pozwoleniami wodnoprawnymi w zakresie układu sieci kanalizacji sanitarnych,  dokumentację dendrologiczną dotyczących drzewostanów do wycinki (jeśli będzie zachodziła konieczność),  przedmiar robót, szczegółowy kosztorys inwestorski układu sieć kanalizacji sanitarnej. b) Projekt powinien zawierać kompletną dokumentację projektową budowy oczyszczalni ścieków, w skład którego powinny wchodzić następujące części:  projekt likwidacji istniejącej oczyszczalni ścieków w Sośnicowicach,  projekt wykonawczy oczyszczalni ścieków wraz z podziałem na poszczególne branże,  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,  operaty wodnoprawne wraz z pozwoleniami wodnoprawnymi w zakresie oczyszczalni ścieków,  dokumentację dendrologiczną dotyczących drzewostanów do wycinki (jeśli będzie zachodziła konieczność),  przedmiar robót, szczegółowy kosztorys inwestorski. c) Harmonogram realizacji inwestycji. d) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. e) Dostarczenie dwóch egzemplarzy kompletnej dokumentacji projektowej w wersji papierowej oraz elektronicznej odpowiednio dla etapu I i etapu II zadania. 6. Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane prowadzonego w oparciu o ustawę Pzp oraz realizacji robót na jego podstawie. Dokumentacja projektowa powinna, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Pzp oraz być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „o parametrach wyższych lub równoważnych”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. 7. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca, w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu materiałów, usług oraz ponosi koszty opłat administracyjnych, jak również opłaca pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w związku z realizacją prac stanowiących przedmiot zamówienia powstanie obowiązek uiszczenia jakiejkolwiek należności: podatkowej, administracyjnej lub skarbowej, Wykonawca zobowiązuje się uiścić ją w terminie określonym w obowiązujących przepisach prawa. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie od Zamawiającego. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego, bowiem brak przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia do dnia 12.11.2019 r. do godz. 9.00 wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wadium 2. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach