Przetargi.pl
kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło. P

Inter Broker sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Żeglarska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 584 260 , fax. 566 584 261
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inter Broker sp z o.o.
    ul. Żeglarska 31
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 584 260, fax. 566 584 261
    REGON: 87031575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interbroker.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło. P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe ubezpieczenie Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery następujące części: Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło. Zakres zamówienia obejmuje: a) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: - od kradzieży z włamaniem i rabunku, - przedmiotów szklanych od stłuczenia, b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Spółek Komunalnych Gminy Miejskiej Koło. Zakres zamówienia obejmuje: a) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, d) ubezpieczenie Assistance Część III: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych zarządzanych lub administrowanych przez Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp z o.o.. Zakres zamówienia obejmuje: a) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: -od kradzieży z włamaniem i rabunku, -przedmiotów szklanych od stłuczenia, b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Część IV: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje posiadania przez Wykonawcę zezwolenia (albo innego dokumentu, równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia) lub statusu członkowskiego w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikująca kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. 2. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4. Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik 10 do SIWZ). Oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa a art. 86 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach