Przetargi.pl
„Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów jednostek Powiatu Tucholskiego”

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, Ul. Pocztowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 590 700 , fax. 525 590 701
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 590 700, fax. 525 590 701
    REGON: 9235109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów jednostek Powiatu Tucholskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów jednostek Powiatu Tucholskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem: 1) Część nr 1 zamówienia pn. „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej jednostek Powiatu Tucholskiego w okresie 2019-2021”, 2) Część nr 2 zamówienia pn. „Ubezpieczenie pojazdów należących do jednostek Powiatu Tucholskiego w okresie 2019 – 2021”. 3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o których mowa w ust. 2. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Przedmiot główny: 66510000-8 (usługi ubezpieczeniowe) Przedmioty dodatkowe: 66515100 – 4 (usługi ubezpieczenia od ognia), 66515400 – 7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów), 66515000 – 3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty), 66516400 – 4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej), 66516000 – 0 (usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej), 66516100 – 1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej), 66514110 – 0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych), 66512100 – 3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków), 66514100 - 7 (usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu), 66514200 – 8 (usługi ubezpieczenia towaru). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie ubezpieczeniowym stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykaz lokali i budynków stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wykaz środków transportu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zamawiający informuje, że w obsłudze Zamawiającego pośredniczyć będzie broker, który będzie nadzorował realizację umowy. Broker upoważniony będzie również do uzyskania bieżących informacji dotyczących likwidacji szkód Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.). 10. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 11. Opis części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. osoby wystawiające polisy i dokonujące rozliczenia płatności oraz osoby wyznaczone do kontaktów z Zamawiającym. 13. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, o których mowa w ust. 12 będą na czas wykonywania przez nich usług zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 14. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. 15. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób powinien zawierać w szczególności: dokładne określenie pracodawcy, datę złożenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, imiona i nazwiska tych osób wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia wykazu w imieniu pracodawcy; 2) żądania pisemnych wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 16. Dokumenty, o których mowa w ust. 15 Wykonawca zobowiązuje się złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w przedłożeniu Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 15 umowy w wysokości 50,00 zł. za każdy dzień opóźnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1 i 2 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, stosownie do wybranej części zamówienia, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby lub osób do złożenia oferty, o ile uprawnienie tej osoby lub osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach