Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY SURAŻ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Urząd Miejski w Surażu ogłasza przetarg

  • Adres: 18105 Suraż, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 503 184 , fax. 856 503 184
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Surażu
    ul. 11 Listopada 16
    18105 Suraż, woj. podlaskie
    tel. 856 503 184, fax. 856 503 184
    REGON: 52884700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY SURAŻ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: kompleksowym ubezpieczeniu mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suraż i jej jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części: 1) część I obejmująca ubezpieczenia ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, przedmiotów szklanych od stłuczenia, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Suraż i jej jednostek organizacyjnych; 2) część II obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej Gminy Suraż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 5A – opis przedmiotu zamówienia – część nr I; Załącznik nr 5B – opis przedmiotu zamówienia – część nr II; Załącznik nr 6 – wykaz ubezpieczonych – informacje do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej; Załącznik nr 7 – dane do ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; Załącznik nr 8 – wykaz budynków (opis konstrukcji budynków oraz zastosowanych zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych); Załącznik nr 9 – wdane do ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Załącznik nr 10 – wykaz pojazdów mechanicznych; Załącznik nr 11 – wykaz budowli; Załącznik nr 12 – szkodowość.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy oraz SIWZ; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zgodnie z art. 24aa w związku z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu, dotyczących: kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, na które składa ofertę – dotyczy każdej części zamówienia niezależnie. Niniejszy warunek dotyczy również członka konsorcjum, o których w art. 23. Niniejszy warunek nie dotyczy innych podmiotów, o których mowa w art. 22a – w tym zakresie wykonawca składa oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do treści SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia z ofertą następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - (druk stanowiący załącznik nr 1A i/lub 1b do SIWZ), Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy: 1) poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem), 2) przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofercie oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2011r., Nr 43, poz. 224 z późn. zm.). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego wzoru (oświadczenie – załącznik nr 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach