POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICY IM. ŚW. JANA PAWŁA II W BRZESKU ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Tadeusza Kościuszki 33
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146630146
- Data zamieszczenia: 2023-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICY IM. ŚW. JANA PAWŁA II W BRZESKU
ul. Tadeusza Kościuszki 33
32-800 Brzesko, woj. małopolskie
tel. 146630146
REGON: 121031194 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY W BRZESKU
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych.Pod pojęciem „kompleksowe świadczeniu usług pralniczych” należy rozumieć:a) odbieranie brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego zgodnie z zapotrzebowaniem, dostarczanie czystej bielizny, b) przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej,c) pranie, odplamianie, suszenie, prasowanie, d) w przypadku uszkodzonej bielizny pościelowej likwidacja uszkodzeniae) dezynfekowanie termiczno –chemiczne,f) składanie, segregowanie, pakowanie w worki foliowe z opisaniem ich zawartości,Pod pojęciem „bielizna szpitalna” należy rozumieć:bieliznę ogólno – szpitalną:a) obrusy, ręczniki, ścierki, pidżamyb) bieliznę pacjentów c) odzież ochronną personelu medycznego Pod pojęciem „bielizna pościelowa” należy rozumieć:a) poszwy, poszewki,b) prześcieradła, podkładyPozostały asortyment szpitalny 1) Koce 2) Kołdry,3) Poduszki 4) Materace i pokrowce,2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, własnym transportem ( na swój koszt) z siedziby Zamawiającego do siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 33. 3. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający może zlecić usługi pralnicze w dni świąteczne po wcześniejszym 7 – dniowym powiadomieniu Wykonawcy.4. Odbiór bielizny brudnej odbywał się będzie w punkcie zbiorczym wyznaczonym przez Zamawiającego w godzinach 7°° - 10°° w obecności przedstawicieli Stron umowy.5. Wykonawca zobowiązany będzie do ewidencjonowania odbieranej do prania brudnej bielizny według asortymentu ilościowego i jakościowego.6. Odbiór bielizny czystej i suchej odbywać się będzie na podstawie ilościowego i jakościowego kwitu odbioru. 7. Wykonawca zapewni w swoim zakresie odpowiednie druki ewidencyjne przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia.8. Wykonawca zapewni wyniki badań mikrobiologicznych (wykluczających obecność grzybów i bakterii) wykonanych w stacji Sanepidu lub akredytowanym laboratorium, potwierdzających czystość mikrobiologiczną pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z fartucha, poszwy szpitalnej, z prześcieradła – po jednym badaniu dla każdego z asortymentów z ostatnich 3 miesięcy.9. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzające dopuszczenie środków dezynfekcyjnych, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, do obrotu na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej, tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub inny tożsamy dokument oraz deklaracja CE.10. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzające skuteczność działania środków dezynfekcyjnych w zakresie B,V,F,Tbc, spory m.in. clostridium difficile).11. Wykonawca zapewni oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego – środków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia będących preparatami niebezpiecznymi, z zaznaczeniem nazw tych środków.12. Wykonawca zapewni czystość bielizny, dbałość o jej stan, przygotowanie do transportu, oraz ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość środków chemicznych (piorących i dezynfekcyjnych).13. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania techniki prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych. 14. Wszystkie środki stosowane przez Wykonawcę mają posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczające do używania w placówkach służby zdrowia.15. Stosowane procedury muszą eliminować występowanie ogniw lub źródeł zakażeń, zapobiegać powstawaniu zakażeń wewnątrzszpitalnych.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału dotyczący:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejkoncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejpotwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającegoZamawiający wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu na sumę minimum 100 000,00 PLN.4. Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający nie określa warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
Dodano: 2023-10-28 - Obsługa parkingów, szatni i kas VIP w TAURON Arenie Kraków
Dodano: 2021-02-11 - Obsługa parkingów, szatni i kas VIP w TAURON Arenie Kraków
Dodano: 2020-12-21 - Sporządzenie projektu planu ochrony Parku Kulturowego Kazimierz ze Stradomiem w Krakowie - powtórzenie
Dodano: 2019-09-18 - Sporządzenie projektu planu ochrony Parku Kulturowego Kazimierz ze Stradomiem w Krakowie
Dodano: 2019-08-26 - Obsługa parkingów, szatni i kas VIP podczas imprez organizowanych w TAURON Arena Kraków
Dodano: 2018-12-17 - "Remont boiska w Zespole Szkół w Dobczycach".
Dodano: 2018-04-18 - Obsługa strefy VIP podczas wydarzeń realizowanych w TAURON Arena Kraków
Dodano: 2017-02-10 - Obsługa parkingów i szatni podczas imprez organizowanych w TAURON Arena Kraków
Dodano: 2016-12-09 - KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU
Dodano: 2016-12-07