Przetargi.pl
Kompleksowe świadczenie usług pralniczych

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych. 1.1. Cena jednostkowa usługi obejmuje wszystkie koszty związane ze świadczeniem usługi. 1.2. Przewidywana ilość prania miesięcznie 9 500 kg, ogółem 24 miesiące – 228 000 kg. 1.3. Przedmiot kompleksowe świadczenie usług pralniczych: A. Asortyment przeznaczony do prania to w szczególności: bielizna pościelowa tj. poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady oraz inny asortyment tj. koce, kołdry, ręczniki, poduszki, podkłady bawełniane i membranowe, odzież fasonowa, fartuchy, żakiety, bluzy, spodnie, spódnice, pieluchy, serwety, mopy, materace, szlafroki, koszulki i śpiochy niemowlęce, piżamy, worki na bieliznę, parawany, odzież blokowa, czapka operacyjna itp. B. Usługi objęte niniejszą umową Wykonawca będzie wykonywał na podstawie dokumentacji zdawczo-odbiorczej tj. : 1. każdorazowego pisemnego potwierdzenia odbioru brudnej bielizny szpitalnej (ilość oznaczona w kilogramach i oznaczonej asortymentowo), 2. każdorazowego pisemnego potwierdzenia przekazania czystej bielizny szpitalnej (ilość oznaczona w kilogramach i oznaczonej asortymentowo). C. Kompleksowa usługa pralnicza bielizny szpitalnej Zamawiającego obejmuje w szczególności: 1. odbiór bielizny brudnej i dostawa tej samej bielizny ale czystej do Zamawiającego – 5 lokalizacji wymienionych poniżej w punkcie D. 2. (zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznymi) zabezpieczonej w stosownych workach lub foli, z uwzględnieniem podziału asortymentu na odpowiednie komórki organizacyjne Szpitala, 2. segregowanie bielizny czystej w pralni Wykonawcy z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia (oddział, pracownie itp.) zgodnie z oznaczeniem bielizny, 3. dezynfekcję, pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, suszenie, maglowanie, prasowanie, bieżąca reperacja (serwis bieliźniarski), segregację i pakowanie bielizny (powinno zapewnić utrzymanie czystości i świeżości bielizny zwracanej), 4. odzież fasonowa czysta winna być transportowana na wieszakach, 5. znakowanie bielizny szpitalnej i fasonowej Zamawiającego, pozwalające uwzględnić podział na oddziały i pracownie. Zamawiający wymaga by osoba odpowiedzialna za realizację umowy była zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Wykonawca wraz z fakturą będzie zobligowany do dostarczenia kopii imiennego raportu miesięcznego ZUS RCA o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach. Do prania i dezynfekcji bielizny operacyjnej pralnia jest zobowiązana stosować preparaty dezynfekcyjne przeznaczone specjalnie do dezynfekcji bielizny operacyjnej. Wykonawca zapewni skuteczną technologie prania i dezynfekcji wobec spor bakterii Closridium difficile potwierdzoną badaniami wg. Europejskiej normy EN13704. Wykonawca zapewni odrębny tryb postępowania z bielizną potencjalnie skażoną, zakaźną przy użyciu skutecznej technologii termiczno- chemicznej. Zamawiający zapewni odpowiednie oznakowanie bielizny skażonej, zakaźnej poprzez zapakowanie w dwa czerwone worki szczelnie zamknięte i opisane. D. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. odbioru bielizny brudnej z siedziby Zamawiającego i dostarczenia tej samej bielizny ale czystej codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. W razie konieczności (np. w przypadku zwiększonej ilości w dni wolnych od pracy) Wykonawca zabezpieczy odbiór bielizny również w dni wolne od pracy. 2. odbioru i dostawy bielizny Zamawiającego: a. codziennie w godzinach od 9.00-10.30 – lokalizacja nr 1 - Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14 – magazyn bielizny brudnej, b. codziennie w godzinach od 10.30 do 11.30 - lokalizacja nr 2 - Poradnia „Centrum”, ul. Powstańców Śl. 8 – portiernia, - lokalizacja nr 3 - Poradnia Ginekologiczno- Położnicza, Dziecięca, ul. Niedziałkowskiego 15 – składzik porządkowy Poradni Dziecięcej, - lokalizacja nr 4 - Poradnia POZ, ul. Gałczyńskiego 1 – składzik porządkowy, - lokalizacja nr 5 - Poradnia Specjalistyczna, ul Piłsudskiego 80 – portiernia, 3. dostarczanie bielizny czystej w ciągu 24 godzin licząc od chwili odebrania bielizny brudnej z siedziby Zamawiającego, 4. użyczenia Zamawiającemu 10 sprawnych i bezpiecznych wózków z półkami do transportu czystej i brudnej bielizny, spełniających wymagania obowiązujących aktów prawnych a koszt użyczenia będzie wliczony w cenę prania, 5. użyczenia Zamawiającemu worków płóciennych o wymiarach 130 cm długości i 120 cm szerokości w ilości 30 sztuk na wyposażenie będących własnością Zamawiającego kontenerów 240 litrowych, w których będzie się odbywał transport brudnej bielizny z poszczególnych komórek Szpitala do sortowni brudnej bielizny, a koszt użyczenia będzie wliczony w cenę prania 6. zapewnienia transportu do odbioru i przekazania bielizny Zamawiającego, 7. wykonywania drobnych napraw bielizny (cerowanie, przyszywanie guzików itp.), wymagane bieżące naprawy krawieckie bielizny szpitalnej odbywać się będą w terminie do 72 godzin od stwierdzenia ich przez pracownika Wykonawcy lub zgłoszenia ich przez uprawnionego pracownika Zmawiającego, 8. znakowanie bielizny szpitalnej Zamawiającego, pozwalającego uwzględnić podział na komórki organizacyjne Szpitala, 9. pakowania asortymentu z foliowaniem, 10. dostarczania do siedziby Zamawiającego, na ręce specjalisty ds. epidemiologii aktualnych wyników kontroli mikrobiologicznej bielizny czystej Zamawiającego, co najmniej raz na 3 miesiące kalendarzowe, w trakcie trwania umowy. E. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. wydania Wykonawcy bielizny szpitalnej brudnej, 2. odbioru od Wykonawcy posegregowanej bielizny szpitalnej czystej, na podstawie każdorazowych protokołów zadawczo-odbiorczych, o których mowa w punkcie 2 przedmiotu zamówienia. F. Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji wciągu dwóch dni roboczych od otrzymania asortymentu po wykonaniu usługi, w przypadku nie wykonania, niewłaściwego wykonania usługi lub braków w przekazanym do prania asortymencie do złożenia których uprawniony jest pracownik wskazany przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do ponownego bezpłatnego wykonania zakwestionowanej usługi wciągu 24 godzin (w godzinach pracy Zamawiającego). G. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędny sprzęt, maszyny oraz niezbędne środki pralnicze potrzebne do wykonania usługi objęte niniejszą umową lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszej umowy. H. Wykonawca oświadcza, że usługi objęte niniejszą umową wykonywane będą zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i epidemiologicznymi. I. W przypadkach nadzwyczajnych, uniemożliwiających realizację usług objętych niniejszą umową w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca zapewni wykonanie tych usług w innym miejscu z zachowaniem postanowień niniejszej umowy. J. W przypadku braku możliwości realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, zapewni on pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem usług pralniczych u innego usługodawcy. K. Jakość wykonywanych w ramach niniejszej umowy usług nadzorować będzie przedstawiciel Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego będzie sporządzał protokoły kontroli jakości, które będzie przekazywał Wykonawcy. L. W razie stwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego niewłaściwego wykonania usług objętych niniejszą umową lub jakichkolwiek zaniedbań po stronie Wykonawcy, Wykonawca zostanie wezwany do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. M. W przypadku, gdy w wyniku kontroli przeprowadzonej przez uprawnione do tego instytucje/ organy (np. SANEPID) ujawnione zostaną nieprawidłowości w zakresie świadczonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowej umowy usługi, która skutkować będzie nałożeniem kar/mandatów na Zamawiającego, Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego kosztami stanowiącymi równowartość zapłaconych kar/mandatów. N. Wykonawca odpowiada za powierzoną mu bieliznę od chwili jej pobrania i w razie jej zaginięcia, zniszczenia, uszkodzenia (np. w trakcie maglowania) zobowiązany jest do zwrotu jej wartości lub odkupienia nowej o porównywalnych parametrach w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta powinna zawierać: a. podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b. podpisany przez Wykonawcę Formularz asortymentowo - cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, c. podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5. pkt. 1) – 3) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) dokumenty, o których mowa w pkt 5 1) – 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem e) w przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach