Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości obiektów oraz terenów pozostających pod zarządem Straży Miejskiej Miasta Krakowa i będących przedmiotem najmu, użyczenia lub innej formy władania przez Straż Miejską Miasta Krakowa

Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 68 82 154 , fax. 12 68 82 292
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
    ul. Dobrego Pasterza 116
    31416 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 68 82 154, fax. 12 68 82 292
    REGON: 35000739900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości obiektów oraz terenów pozostających pod zarządem Straży Miejskiej Miasta Krakowa i będących przedmiotem najmu, użyczenia lub innej formy władania przez Straż Miejską Miasta Krakowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości niżej wymienionych obiektów oraz terenów pozostających pod zarządem Straży Miejskiej Miasta Krakowa i będących przedmiotem najmu, użyczenia lub innej formy władania przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Zamawiający informuje, że w jego siedzibach odpady są gromadzone i przekazywane odpowiednim podmiotom w sposób selektywny. Siedziba Straży Miejskiej Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 • Łączna powierzchnia budynków – ok. 2277,9 m2, w tym: - pomieszczenia administracyjne (w tym m. in. toalety, pomieszczenie socjalne, piwnice, szatnie, garaże, ciągi komunikacyjne (korytarze), schody itp.) - ok. 1900 m2 - warsztat samochodowy - ok. 71 m2 - magazyny - ok. 71 m2 - sala gimnastyczna (materace) - ok. 236 m2 • powierzchnia okien - ok. 221 m2 • chodniki, place wewnętrzne, parkingi, trawnik - ok. 2000 m2 Oddział I Śródmieście ul. Walerego Sławka 10 • Łączna powierzchnia budynku – ok. 843,6 m2 ,w tym: - pomieszczenia administracyjne (w tym m. in. toalety, pomieszczenie socjalne, magazyn broni, ciągi komunikacyjne (korytarze), itp.) - ok. 728,6 m2 - garaż - ok. 36 m2 - szatnia - ok. 79 m2 • powierzchnia okien - ok. 58 m2 • chodniki, place wewnętrzne - ok. 100 m2 Oddział II Krowodrza ul. Stachiewicza 3 • Łączna powierzchnia budynku – ok. 365,5 m2 ,w tym: - pomieszczenia administracyjne (w tym m. in. toalety, ciągi komunikacyjne (korytarze), magazyn broni, szatnie, itp.) - ok. 329,5 m2 - garaż - ok. 36 m2 • powierzchnia okien - ok. 89 m2 • taras bezpośrednio przed wejściem do budynku i schody - ok. 50 m2 • balkon - ok. 50 m2 Oddział III Nowa Huta os. Centrum C 9 • Łączna powierzchnia budynku – ok. 351 m2 ,w tym: - pomieszczenia administracyjne (w tym m. in. toalety, ciągi komunikacyjne (korytarze), pomieszczenie socjalne, szatnie, itp.) - ok. 351 m2 • powierzchnia okien - ok. 65 m2 • teren bezpośrednio przed wejściem do budynku - ok. 50 m2 Oddział III Nowa Huta os. Na Stoku 1 • Łączna powierzchnia budynku – ok. 541,26 m2 ,w tym: - pomieszczenia administracyjne (w tym m. in. toalety, ciągi komunikacyjne (korytarze), pomieszczenie socjalne, szatnie, piwnice, magazyn broni, schody itp.) – ok. 541,26 m2 • powierzchnia okien - ok. 117 m2 • taras - ok. 300 m2 • chodnik i tereny przyległe do obiektu - ok. 200 m2 Oddział IV Podgórze ul. Na Kozłówce 25 • Łączna powierzchnia budynku – ok. 247,58 m2 - pomieszczenia administracyjne (w tym m. in. toalety, ciągi komunikacyjne (korytarze), szatnie, schody itp.) - ok. 206,58 m2 - garaż - ok. 41 m2 • powierzchnia okien okratowanych - ok. 60 m2 • schody zewnętrzne i plac bezpośrednio przed wejściem - ok. 30 m2 Oddział IV Podgórze ul. Cechowa 19 • Łączna powierzchnia budynku – ok. 460 m2 - pomieszczenia administracyjne (w tym m. in. toalety ciągi komunikacyjne (korytarze), schody, pomieszczenie socjalne, magazyn broni, szatnie itp.) - ok. 430 m2 - garaż - ok. 30 m2 • powierzchnia okien - ok. 54 m2 • chodnik wzdłuż posesji i plac wewnętrzny, trawnik - ok. 130 m2 Obiekt - os. Willowe 35 • chodnik wzdłuż posesji i plac wewnętrzny, trawnik, schody - (ok. 10 077 m2) UWAGA – w zakresie tej lokalizacji, sprzątane i utrzymywane będą jedynie ww. tereny zewnętrzne znajdujące się pomiędzy budynkiem a ulicą oraz dojście do budynku od strony północnej, o powierzchni ok. 1000 m2, jeden raz w tygodniu, w okresie zimowym (XI-III) lub gdy wymagają tego warunki atmosferyczne - codziennie, a także na wezwanie, pozostała powierzchnia do 6 razy w roku - obiekt nieużytkowany przez Straż Miejską Miasta Krakowa, pozostałe dane dotyczące tego obiektu podawane są jedynie informacyjnie i nie należy w cenie oferty uwzględniać innych powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 11 000,00 zł (jedenaście tysięcy zł 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: - przelewem na rachunek Zamawiającego: 84 1020 2892 0000 5202 0592 5351 prowadzony w Banku PKO BP S. A. (o zachowaniu terminu wniesienia wadium w formie pieniądza decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego), - wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. , poz. 110 z późn. zm.), należy wnieść poprzez dołączenie oryginału odpowiednich dokumentów do oferty. Wnoszone jako wadium poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, muszą obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, o których mowa w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp, oraz obejmować cały okres związania Wykonawcy ofertą określony w SIWZ. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z przepisami ustawy Pzp lub zatrzyma je w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej. 2. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach