Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Żarach.

SĄD REJONOWY W ŻARACH ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Spokojna 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W ŻARACH
    ul. Spokojna 20
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    REGON: 000325587
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zary.sr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Żarach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń budynku stanowiącego siedzibę Sądu Rejonowego zlokalizowanego przy ul. Spokojnej 20 w Żarach. Przedmiotem zamówienia objęta jest część pomieszczeń budynku o powierzchni 3858,24 m2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. cykliczne odkurzanie i czyszczenie na mokro podłóg, polimeryzację wykładzin PCV,wycieranie kurzu z zewnętrznych powierzchni mebli oraz sprzętu biurowego, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci w koszach oraz w zasobnikach niszczarek, utrzymanie czystości w sanitariatach, mycie okien i drzwi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku usług ciągłych również wykonywanych wykonuje należycie, co najmniej dwa zamówienia, z których każde polega na sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 w budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego i było realizowane w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg wykonania dwóch zamówień winien wykazać samodzielnie odpowiednio co najmniej jeden wykonawca oraz podmiot udostępniający swoje zasoby.Pod pojęciem budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. (Dz. U. z 2022 poz. 1225) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tzn. budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny.Pod pojęciem budynek zamieszkania zbiorowego należy przez to rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach