Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych będących w posiadaniu Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o.

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja
    50343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
    REGON: 2061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych będących w posiadaniu Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu budynków i terenów zewnętrznych będących w posiadaniu Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o. w następujących adresach: 1) ul. M. Reja 53-55 we Wrocławiu: a) powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarno-higieniczne, socjalne, serwerownia, korytarze, klatki schodowe) – 697 m²; b) archiwum – 73 m²; c) chodniki – 350 m²; d) podwórze – 485 m²; 2) ul. M. Curie-Skłodowskiej 63a we Wrocławiu: a) powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarno-higieniczne, socjalne, serwerownia, korytarze, klatki schodowe) – 445 m²; b) archiwum – 65 m²; c) chodniki – 150 m²; d) podwórze – 250 m²; 3) Biuro Obsługi Klienta nr 6, ul. Gazowa 20 we Wrocławiu: a) powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarno-higieniczne, socjalne, korytarze, klatki schodowe) – 229 m²; b) archiwum – 91 m²; 4) Biuro Obsługi Klienta nr 4, ul. M. Wrocławczyka 40-42 we Wrocławiu: a) powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarno-higieniczne, socjalne, serwerownia, korytarze, klatki schodowe) – 155m²; b) archiwum – 5 m²; 5) Biuro Obsługi Klienta nr 8, ul. Galla Anonima 4 we Wrocławiu: a) powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarno-higieniczne, socjalne, korytarze, klatki schodowe) – 143 m²; b) archiwum – 7 m². 3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 1) Główny przedmiot: 90910000–9 - usługi sprzątania. 2) Dodatkowe przedmioty: 90620000-9, 90630000-2, 90911300-9, 90911200-8, 90919100-3, 90919200-4, 98310000-9, 90610000-6. 4. Zobowiązania stron określa projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, miejsce realizacji i zakres wykonywanych usług określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do umowy. 6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 7. Usługa będzie wykonywana na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 8. Wykonawca lub podwykonawca do realizacji przedmiotu umowy zatrudni na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1976r. Kodeks Pracy osoby wykonujące prace fizyczne wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do umowy, polegające na kompleksowym sprzątaniu budynków i terenów zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Banku PKO BP nr 29 1020 5226 0000 6902 0532 4803 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na ostateczne składanie ofert – podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dowód jego wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy została dołączona do oferty. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zapłacić Zamawiającemu pełną kwotę wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór zał. nr 3 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 6 rozdz. XIII SIWZ, przekaże zamawiającemu w formie pisemnej (oryginał) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach