Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW TERMOMODERNIZACYJNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 ochrona powietrza, energetyka

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7298185 , fax. 22 7298175
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    ul. Mszczonowska 24 24
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7298185, fax. 22 7298175
    REGON: 01326919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nadarzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW TERMOMODERNIZACYJNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 ochrona powietrza, energetyka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: Docieplenia ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją ścian klatki schodowej w poziomie poddasza, dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remont instalacji odgromowej wraz z robotami towarzyszącymi. Modernizacje instalacji c.o. , cwu i ccwu wraz z remontem kotłowni. Roboty budowlane: - remont elewacji, - termomodernizacje ścian klatki schodowej, - termorenowacje stropu nad parterem, - termomodernizacja stropu nad klatka schodową, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - remont instalacji odgromowej, Modernizacja instalacji c.o.: - roboty modernizacyjne, - demontaż rurociągu i grzejników, - wymiana rurociągów i grzejników, Modernizacja instalacji CWU i CCWU: - demontaże - roboty ogólnobudowlane, - modernizacja Remont kotłowni: - roboty rozbiórkowe, - roboty ogólnobudowlane i instalacje elektryczne/ostrzegawcze, - modernizacja kotłowni, - system magazynowania pelletu - kotłownia powinna spełniać następujące wymogi: - Kotłownia o modulowanej mocy w przedziale 40kW - 320kW. - Kotłownia ma zasilać ciśnieniową instalacje CO. - Kotłownia wykonana zgodnie z zaleceniami UDT. - Kotły umożliwiające zależnie od zastosowanego palnika, spalanie biopaliw stałych, ciekłych lub gazowych. - Kocioł powinien być wyposażony w palnik zasilany automatycznym systemem podawania i magazynowania biopaliw stałych o łącznej pojemności 31ton w przypadku granulatu drzewnego. - Kotłownia ma spalać biopaliwa stałe w postaci granulatu drzewnego, granulatu agro, pestek, łusek i tym podobnych. - Wysoka czystość spalin dzięki spalaniu zgazowanego paliwa. - Wymagany system zabezpieczeń przed zanikiem ciągu kominowego. - Wielostopniowe zabezpieczenie przed cofnięciem płomienia do podajnika granulatu. - Wymagany wbudowany system odpopielania - Wydłużone okresy pomiędzy konserwacjami ze względu na system spalania zgazowanego paliwa. - System kontroli CO w pomieszczeniu kotłowni. - Płaszczowy zasobnik CWU - Automatyka pogodowa 2 obiegów z podmieszaniem. - Automatyka ładowania zasobnika płaszczowego CWU wraz z obiegiem hydraulicznym ładowania. - Automatyka pompy cyrkulacji CCWU. - Zbiornik na granulat przystosowany do tankowania ciśnieniowego z typowych cyster ładowności 24ton - Automatyczny system transportu granulatu z silosów do zbiorników pośrednich kotłów. - System musi umożliwiać jednorazowe tankowanie granulatu w ilości 24ton (minimum logistyczne z zachowaniem 7 ton rezerwy na wypadek opóźnień dostaw granulatu) - Łączna pojemność systemu powinna wynosić 31ton w przypadku granulatu drzewnego. - Wymagany 24 godzinny dyżur serwisu reagującego na wezwanie gwarancyjne w maksimum 24 godziny. 2. Zmiana instalacji gazowej w zakresie zabezpieczenia gazu dla celów socjalnych po stronie Wykonawcy, w tym wszelkie uzgodnienia z gazownią na podstawie upoważnienia udzielonego przez Zamawiającego. 3. Wykonywanie robót po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem placówki w godzinach i dniach wolnych od pracy placówki. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. 5. Zapewnienie terenu pod zaplecze budowy. 6. Ubezpieczenie terenu budowy. 7. Zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy. 8. Wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, przedmiarach, normach branżowych, w tym wszelkie uzgodnienia i odbiory w tym UDT po stronie Wykonawcy. 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8. Na wykonane roboty udzielą co najmniej: - 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie w formularzu oferty. - 60 miesięcy gwarancji na kocioł - oświadczenie w formularzu oferty. 9. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 9 : 1) projekt budowlany termomodernizacji, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót - remont kotłowni 4) przedmiar robót - modernizacja instalacji cwu i ccwu 5) przedmiar robót - modernizacja instalacji co 6) przedmiar robót - roboty budowlane 7) wzór umowy. 10. Zamówienie dofinansowane w ramach działania: Projekt pn. Kompleksowe rozwiązania problemów termomodernizacyjnych Szkoły Podstawowej w Kostowcu. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 ochrona powietrza, energetyka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 16.000 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 66801700020000026020000109 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nadarzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach