Przetargi.pl
Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”

Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-017 Katowice, Graniczna 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 501362322
  • Data zamieszczenia: 2024-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
    Graniczna 29
    40-017 Katowice, woj. śląskie
    tel. 501362322
    REGON: 386274103
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, zgodnie z parametrami i szczegółowymi wytycznymi Zamawiającego zawartymi w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ). Minimalny zakres działań w ramach kampanii obejmuje:1) Opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii, strategii oraz harmonogramu działań w ramach kampanii.2) Realizację kampanii zgodnie z koncepcją kreatywną, strategią działań i harmonogramem zaproponowanym przez Wykonawcę oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego – minimalny zakres kampanii obejmuje następujące działania:• Organizacja konferencji inaugurującej kampanię społeczną;• Przygotowanie autorskich materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym opracowanie elementów identyfikacji wizualnej oraz 4 filmów promocyjnych;• Przeprowadzenie kampanii internetowej, z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zamawiającego;• Przygotowanie, zamieszczenie w mediach społecznościowych oraz promocja treści edukacyjnych – tj. co najmniej 5 podcastów edukacyjnych o długości między 30 a 45 minut;• Przygotowanie i dystrybucja 2 spotów radiowych w stacjach radiowych, o długości nie krótszej niż 30 sekund;• Przygotowanie i wykonanie materiałów na podstronę internetową dotyczącą kampanii (landing page); • Współpraca z Ambasadorem kampanii (influencer marketing), zapewnionym przez Wykonawcę;• Dodatkowa promocja kampanii w Internecie;• Fotorelacja wydarzeń odbywających się w czasie prowadzenia kampanii;• Stały monitoring wskaźników skuteczności przekazu i zapewnienie Zamawiającemu wglądu do bieżących statystyk dot. prowadzenia kampania. 3) Opracowanie końcowego raportu/podsumowania kampanii z oceną jej efektywności.4) Przeniesienie przez Wykonawcę na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych do wytworzonych materiałów oraz utworów (np. tekstów, grafik, animacji, zdjęć, treści postów, artykułów, filmików, scenariuszy) powstałych w ramach kampanii, w tym do ich przetwarzania, tworzenia dzieł zależnych, powielania i publikowania na wszystkich polach dystrybucji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach