Przetargi.pl
Kompleksowe naprawy pojazdów w 2019 r.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    ul. Kwiatkowskiego 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
    REGON: 28138539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe naprawy pojazdów w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są kompleksowe naprawy pojazdów w 2019 r. w ośmiu częściach zamówienia: - Część zamówienia nr 1 – Kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; - Część zamówienia nr 2 – Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; - Część zamówienia nr 3 – Kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; - Część zamówienia nr 4 – Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; - Część zamówienia nr 5 – Kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; - Część zamówienia nr 6 – Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; - Część zamówienia nr 7 – Kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów; - Część zamówienia nr 8 – Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. Szacunkowa liczba roboczogodzin: w części zamówienia nr 1- 3060; w części zamówienia nr 2- 2700; w części zamówienia nr 3- 600; w części zamówienia nr 4- 310; w części zamówienia nr 5- 610; w części zamówienia nr 6- 780; w części zamówienia nr 7- 290;w części zamówienia nr 8 - 150. Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Ilość ta nie przekroczy ilości uniemożliwiającej Wykonawcy wykonanie usługi zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: - Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1 – 4 600,00 PLN, - dla części zamówienia nr 2 – 4 100,00 PLN, - dla części zamówienia nr 3 – 900,00 PLN, - dla części zamówienia nr 4 – 400,00 PLN, - dla części zamówienia nr 5 – 900,00 PLN, - dla części zamówienia nr 6 – 1 100,00 PLN, - dla części zamówienia nr 7 – 400,00 PLN, - dla części zamówienia nr 8 – 200,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach