Przetargi.pl
Kompleksowa usługa w zakresie dowozu uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych z terenu G. Piła do pilskich jednostek ośw. oraz WSCEiT w Starej Łubiance w okresie od 01.09.2023 r. do 22.12.2023 r.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791164
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa w zakresie dowozu uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych z terenu G. Piła do pilskich jednostek ośw. oraz WSCEiT w Starej Łubiance w okresie od 01.09.2023 r. do 22.12.2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dla części 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dowóz oraz odwóz 6 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do:- Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile, ul. Lelewela 140 – 4 uczniów,- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 17 – 1 uczeń,- Przedszkola Niepublicznego Tęczowa Kraina w Pile, ul. Młynarska 15 – 1 dziecko.2. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych do przedszkola / szkoły / placówki w Pile odbywało się będzie możliwie jak najkrótszą trasą dom – przedszkole / szkoła / placówka – dom. 3. Szacowana liczba uczniów wynosi 6, a szacowana dzienna liczba kilometrów wynosi 35. Podane liczby są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego. 4. Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość zwiększenia dziennej liczby kilometrów do 90.Dla części 2 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dowóz oraz odwóz 13 uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Piły do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance.2. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych do placówki odbywało się będzie możliwie jak najkrótszą trasą dom – placówka – dom.3. Szacowana liczba uczniów wynosi 13, a szacowana dzienna liczba kilometrów wynosi 55. Podane wielkości są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego.4. Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje zwiększenie dziennej liczby kilometrów do 150.Dla części 3 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Dowóz oraz odwóz 1 ucznia do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile.2. Szacowana liczba uczniów wynosi 1, a szacowana dzienna ilość kilometrów wynosi 7,5. Podane ilości są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego. 3. Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość zwiększenia dziennej ilości kilometrów do 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówzostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 2201 ze zm.).W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia pojazdami spełniającymi wymagania określone w zał. nr 10 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, będącymi w dobrym stanie technicznym, posiadającymi ważne ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie NNW, wyposażonymi w siedzenia oraz pasy bezpieczeństwa do przewożenia osób oraz wyposażone w czynną klimatyzację i ogrzewanie,a dla części 1 i 2 również: widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: przejazd dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.),a dla części 2 również – miejsce na bezpieczne umocowanie wózka inwalidzkiego z osobą niepełnosprawną, wyposażone w specjalne systemy dla wózków inwalidzkich (najazdy lub rampy najazdowe lub windy),b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia następującymi osobami:- kierowca (co najmniej jeden dla każdej części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę) posiadający kwalifikacje zawodowe do kierowania pojazdami i przeszkolenie uprawniające do przewozu osób, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.), przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.), oraz w innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców.- opiekun (co najmniej jeden dla każdej części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), będący osobą pełnoletnią, sprawną fizycznie, niekaraną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadającą aktualne przeszkolenia z zakresu BHP oraz kurs z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. Zamawiający na podstawie ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 31 z późn. zm.) wymaga od Wykonawcy spełnienia ciążącego na nim obowiązku, o którym mowa w art. 21 przedmiotowej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach