Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 749 95 00 , fax. 62 747 22 25
  • Data zamieszczenia: 2023-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 749 95 00, fax. 62 747 22 25
    REGON: 250854702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie.Powyższa usługa obejmuje trzy lokalizacje pomieszczeń:1) Budynek Urzędu Miejskiego w Jarocinie (I, II piętro, klatki schodowe, część piwnicy)Jarocin, Al. Niepodległości 10 – ilość kondygnacji:3, powierzchnia 1.048 m2 - codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 16:00 do 20:002) Budynek Urzędu Miejskiego w Jarocinie (I, II piętro, klatki schodowe, piwnica)Jarocin, ul. Śródmiejska 28 – ilość kondygnacji: 2, powierzchnia 296 m2 - codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 14:00 do 16:00 3) Pomieszczenia Gminnego Centrum Zarządzania KryzysowegoJarocin ul. T. Kościuszki 15A – ilość kondygnacji:1, powierzchnia 119,9 m2 - codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15:00 do 16:00Usługa obejmuje następujący zakres czynności:Codziennie:1) opróżnianie i czyszczenie wnętrza koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci,2) opróżnianie pojemników do segregacji odpadów na korytarzach,3) opróżnianie pojemników niszczarek oraz wymiana worków,4) wynoszenie śmieci z biur do kontenera,5) ścieranie kurzu z biurek, mebli, parapetów i krzeseł,6) ścieranie kurzu z komputerów i innych urządzeń biurowych,7) zamiatanie i mycie powierzchni podłóg z zastosowaniem odpowiednich środków,8) usuwanie piasku i błota z i spod wycieraczek,9) odkurzanie wykładzin dywanowych,10) mycie oszklonych drzwi wejściowych (klatka schodowa),11) mycie pomieszczeń sanitarnych oraz wszystkich urządzeń w nich się znajdujących,12) uzupełnianie środków higienicznych: papierów toaletowych, ręczników papierowych, mydła do mycia rąk w płynie, żelowych wkładów do wc,13) mycie klatek schodowych i poręczy oraz korytarzy wraz drewnianym obiciem ściennym,14) gaszenie świateł i zamykanie okien w budynkach przed ich opuszczeniem15) usuwanie piasku oraz innych odpadów ze schodów zewnętrznych oraz podjazdów dla inwalidów.W miarę potrzeb - nie rzadziej niż raz w miesiącu:1) odkurzanie mebli tapicerowanych,2) odkurzanie i mycie kaloryferów,3) przetarcie powierzchni na drzwiach, ościeżnicach, szafach, biurkach i fotelach środkami nabłyszczającymi do mebli, 4) wycieranie kurzu z listew przypodłogowych i mycie ich, 5) usuwanie kurzu z obrazów i elementów dekoracyjnych,6) przetarcie środkami dezynfekującymi aparatów telefonicznych,7) przetarcie wyłączników światła i klamek środkami dezynfekującymi,8) usuwanie kurzu z otworów wentylacyjnych i klimatyzatorów,9) sprzątanie i mycie posadzki tarasów balkonowych,10) usuwanie pajęczyn.W miarę potrzeb - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące:1) mycie okien i stolarki okiennej oraz balkonowej,2) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymiDwa razy do roku:1) mycie rolet,2) pranie wykładzin i dywanów3) mycie lamp oświetleniowych,4) mycie opraw oświetleniowych ozdobnych, 5) mycie gablot i tablic informacyjnych6) mycie koszy na odpady.W miarę potrzeb:1) generalne sprzątanie po malowaniu i remontach pomieszczeń,2) pranie ręczników kuchennych.Wykonawca zapewnia wykonywanie przedmiotu umowy przy użyciu własnego sprzętu czyszczącego, środków czystości, środków higienicznych w postaci żelowych wkładów do wc oraz worków do niszczarek i koszy na śmieci.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:1) natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego o zauważonych w czasie pracy usterkach technicznych,2) zapobieganie niszczeniu znajdujących się w budynkach instalacji i urządzeń,3) przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ,4) alarmowanie straży pożarnej w razie zauważenia pożaru pod nieobecność Zamawiającego.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: • 90910000-9 – usługi sprzątania,• 90919200-4 – usługi sprzątania biur,• 90900000-6 – usługi w zakresie sprzątania i odkażania,• 90911300-9 – usługi czyszczenia okien.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 000,00 ZŁ (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jarocin,Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni minimum 2 000 m2 w sposób ciągły przez minimum 6 miesięcy.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcyw inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach