Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych PGW Wody Polskie RZGW w Bydgoszczy, Zarządów Zlewni i Nadzorów Wodnych

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-071 Bydgoszcz, Adama Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (52) 33 91 100 , fax. +48 (52) 33 91 200
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
    Adama Mickiewicza 15
    85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 (52) 33 91 100, fax. +48 (52) 33 91 200
    REGON: 368302575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych PGW Wody Polskie RZGW w Bydgoszczy, Zarządów Zlewni i Nadzorów Wodnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych PGW Wody Polskie RZGW w Bydgoszczy, Zarządów Zlewni i Nadzorów Wodnych w podziale na 10 części: 1. część zamówienia: Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy 2. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarządu Zlewni w Pile 3. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Nadzorze Wodnym w Drawsku Pomorskim 4. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Nadzorze Wodnym w Strzelcach Krajeńskich 5. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Nadzorze Wodnym w Szczecinku 6. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Nadzorze Wodnym w Wałczu 7. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Nadzorze Wodnym w Wieleniu 8. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Zarządzie Zlewni w Inowrocławiu 9. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Nadzorze Wodnym w Inowrocławiu 10. część zamówienia : Usługa sprzątania i mycia okien w pomieszczeniach biurowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Nadzorze Wodnym w Nakle nad Notecią
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Oferta powinna zawierać: a) Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ, tj.: załącznik nr 3 i załącznik nr 4 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert załącznik nr 5. c) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne stanowiącego załącznik nr 6. d) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) i do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeśli umocowanie do podpisania dokumentów i oświadczeń nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów. e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykaz usług (załącznik nr 8 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; g) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjna nie niższą niż 20 000,00 zł. h) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach