Przetargi.pl
Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dzierżawy , prania i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu zgodnie z zapotrzebowaniem Spec. Psych ZOZ w Łodzi realizowana poprzez : a. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej i innego asortymentu będącego własnością Zamawiającego z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego b. odbiór i pranie brudnego innego asortymentu będącego własnością pacjentów Zamawiającego z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego c. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej dzierżawionej od Wykonawcy z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego d. dzierżawę 600 nowych kompletów bielizny szpitalnej koloru białego. Na komplet składa się : poszwa o wymiarach 160x200 cm; poszewka o wymiarach 80x80cm;prześcieradło z gumką na materace szpitalne o wymiarach 90x200x15cm e. dostawę czystej , wypranej bielizny i innego asortymentu wymienionego w punktach a, b, c i d do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III-OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy wnieść do Zamawiającego zgodnie z miejscem składania ofert -złożone wraz z ofertą lub załączone do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy wpłacają przelewem na rachunek bankowy Pekao S.A. 82 1240 1545 1111 0010 5042 3197 z dopiskiem : Wadium do postępowania ZPIZ-PN-U-06-06-16 .Lliczy się data wpływu na w.w konto- potwierdzenie wpłaty wadium , stanowi zawartość oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikat ISO 13485 w zakresie co najmniej usługi dezynfekcji, prania, renowacji bielizny dla jedn. służby zdrowia wraz z transportem i monitorow
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach