Przetargi.pl
Kompleksowa usługa hotelowa i gastronomiczna dla uczestników XV Międzynarodowych Zimowych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym

Bielskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. E. Plater
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8159045 , fax. 33 8117447
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielskie Pogotowie Ratunkowe
    ul. E. Plater 14
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8159045, fax. 33 8117447
    REGON: 10905310000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa hotelowa i gastronomiczna dla uczestników XV Międzynarodowych Zimowych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa hotelowa i gastronomiczna dla uczestników XV Międzynarodowych Zimowych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Oferta musi obejmować wszystkie pozycje w formularzu ofertowym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie trwania Mistrzostw nie mogą być zakwaterowani w hotelu goście z zewnątrz nie będący uczestnikami Mistrzostw. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) Zakwaterowanie (noclegi) – 170 osób w każdej dobie (trzy noclegi); 2) Wynajem sali szkoleniowej zgodnie z tabelą w Załączniku nr 4; 3) Wyżywienie dla uczestników mistrzostw zgodnie z tabelą w Załączniku nr 4. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) bezpłatny parking dla uczestników mistrzostw na terenie kompleksu budynków. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu musi być zagwarantowane miejsce dla minimum 35 ambulansów ratunkowych wraz z dostępem do zasilania zewnętrznego 230 V oraz minimum 70 samochodów osobowych. 2) Wykonawca musi dysponować minimum 40 pokojami jednoosobowymi, 20 pokojami dwuosobowymi oraz 30 pokojami trzyosobowymi. 3) Wykonawca zapewni bezpłatnie w trakcie trwania mistrzostw pomieszczenie o powierzchni 50 m2 +/- 15m2 (z drzwiami zamykanymi na klucz i możliwością podjazdu samochodem) w celu przechowywania niezbędnych materiałów oraz udostępni bezpłatnie powierzchnię minimum 6 m2 , która znajdować się będzie w pobliżu recepcji obiektu. Wykonawca zapewni również 2 stoły i 4 krzesła. 4) Wykonawca zapewni gościom bezpłatny dostęp do pomieszczenia z basenem (warunek posiadania w obiekcie Wykonawcy) oraz opcjonalnie innych pomieszczeń (siłownia, sauna). 7. Ostateczną liczbę uczestników Mistrzostw Zamawiający poda Wykonawcy na 3 dni kalendarzowe przed ich rozpoczęciem. 8. Usługa hotelowa musi być świadczona w kompleksie obiektów znajdującym się na terenie województwa śląskiego w powiecie bielskim. 9. Usługa gastronomiczna musi być świadczona zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.) 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia liczby osób korzystających z zakwaterowania i usługi gastronomicznej w stosunku do maksymalnego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje wykonanie co najmniej 60% maksymalnej wartości przedmiotu umowy. Z tytułu niewykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 11. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy: 1)Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące w trakcie realizacji zamówienia czynności polegające na obsłudze uczestników mistrzostw były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę (przez obsługę uczestników należy rozumieć wszystkie czynności składające się na realizację całego zamówienia);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55270000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy także załączyć następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) składają: W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1) i rozdział VI.3 pkt.1 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach