Przetargi.pl
Kompleksową termomodernizację budynków Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.

Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82550 Prabuty, ul. Kuracyjna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 262 43 28 , fax. 55 278 24 35
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o.
    ul. Kuracyjna 30
    82550 Prabuty, woj. pomorskie
    tel. 55 262 43 28, fax. 55 278 24 35
    REGON: 17074675600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprabuty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z o.o.- 100 % udziału jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksową termomodernizację budynków Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynków Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót budowlanych, w projekcie termomodernizacji oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1) Zadanie Nr 1 – Termomodernizacja Pawilonu Nr I. 2) Zadanie Nr 2 – Termomodernizacja Pawilonu Nr II. 3) Zadanie Nr 3 – Termomodernizacja Pawilonu Nr IV. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamawiania. 5. Zakres termomodernizacji pawilonów nr I, II i IV Szpitala Specjalistycznego w Prabutach obejmuje: 1) Docieplenie stropów nad ostatnią kondygnacją, 2) Docieplenie ścian wewnętrznych pomiędzy pomieszczeniami poddasza a strychem, 3) Wymiana stolarki okiennej, 4) Wymiana stolarki drzwiowej, (drzwi zewnętrzne), 5) Docieplenie ścian zewnętrznych, 6) Wymiana częściowa rynien i rur spustowych, 7) Wymiana częściowa instalacji odgromowej. Oraz obejmuje następujące roboty towarzyszące na poszczególnych pawilonach: Roboty towarzyszące przy pawilonie nr I: 1) rozebranie i ułożenie ponownie z nowych materiałów, (betonowa kostka brukowa gr. 8,0 cm) część podjazdu przy wejściu głównym, 2) wymiana studzienek przy oknach piwnicznych na nowe prefabrykowane z tworzywa sztucznego wraz z podłączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej, 3) rozebranie i wykonanie ponowne podestów wejściowych z polbruku wraz z montażem wycieraczek, 4) montaż daszków nad wejściami, daszki z poliwęglanu na konstyrukcji stalowej malowanejk proszkowo w kolorze czarnym lub brązowym, wymiar w przedmiarze, 5) demontaż i ponowny montaż urządzeń, (agregaty klimatyzacji i wody lodowej) zamontowanych przy ścianie zewnętrznej, 6) demontaż i ponowny montaż wszelkich elementów zamontowanych na elewacji takich jak kratki wentylacyjne, tablice informacyjne, lampy, kamery itp. 7) docieplenie styropapą pomieszczenia gazów medycznych zlokalizowanego z tyłu budynku, 8) wykonanie opaski wokół budynku z tłucznia kamiennego ułożonego na geowłukninie, ograniczonej obrzeżem betonowym, 9) wykonanie ozdobnego tynku mozajkowego na murze oporowym zjazdu do piwnicy oraz na schodkach skrzydła, 10) naprawa schodów skrzydła i ułożenie ceramicznych płytek klinkierowych, 11) malowanie balustrady przy schodkach skrzydła, Roboty towarzyszące przy pawilonie nr II: 1) rozebranie i ułożenie ponownie z nowych materiałów, (betonowa kostka brukowa gr. 8,0 cm) podjazdu przy wejściu głównym, podjazdów do magazynu i apteki. 2) wymiana studzienek przy oknach piwnicznych na nowe prefabrykowane z tworzywa sztucznego wraz z podłączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej, 3) rozebranie i wykonanie ponowne podestów wejściowych z polbruku wraz z montażem wycieraczek, 4) montaż daszków nad wejściami, daszki z poliwęglanu na konstrukcji stalowej malowanej proszkowo w kolorze czarnym lub brązowym, wymiar w przedmiarze, 5) wymiana zadaszenia podwieszonego z poliwęglanu, przy podjeździe przy windzie, (wymiana konstrukcji nośnej, pokrycia oraz obróbek blaszanych), 6) wykonanie nowego zadaszenia nad rampą przy aptece z konstrukcji z stalowego profila zamkniętego mocowanej do ściany budynku i wspartej na stalowych słupkach z profila zamkniętego, pokrycie stalowa powlekana blacha trapezowa ułożona na łatach, na papie i deskowaniu z struganych desek pomalowanych lakierobejcą, rynny i rury spustowe z stalowej blachy ocynkowanej, 7) wymiana balustrady rampy przy aptece, 8) remont rampy poprzez ułożenie tynku mozajkowego oraz wymianę okładziny z płytek terakotowych na nową z ceramicznych płytek klinkierowych, 9) demontaż i ponowny montaż urządzeń, (agregaty klimatyzacji) zamontowanych przy ścianie zewnętrznej oraz przewodów wentylacyjnych zamontowanych przy ścianie zewnętrznej, 10) demontaż i ponowny montaż wszelkich elementów zamontowanych na elewacji takich jak kratki wentylacyjne, tablice informacyjne, lampy, kamery itp. 11) wykonanie opaski wokół budynku z tłucznia kamiennego ułożonego na geowłukninie, ograniczonej obrzeżem betonowym, 12) wykonanie ozdobnego tynku mozajkowego na ścianach wentylatorowni, ścianach rampy przy aptece oraz na schodkach skrzydła, 13) naprawa schodów skrzydła i ułożenie ceramicznych płytek klinkierowych, 14) malowanie balustrad przy schodkach skrzydła i zejściu do wentylatorowni, Roboty towarzyszące przy pawilonie nr IV: 1) wymiana studzienek przy oknach piwnicznych na nowe prefabrykowane z tworzywa sztucznego wraz z podłączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej, 2) rozebranie i wykonanie ponowne podestów wejściowych z polbruku wraz z montażem wycieraczek, 3) demontaż i ponowny montaż urządzeń, (agregaty klimatyzacji) zamontowanych przy ścianie zewnętrznej przy ścianie zewnętrznej, 4) demontaż i ponowny montaż wszelkich elementów zamontowanych na elewacji takich jak kratki wentylacyjne, tablice informacyjne, lampy, kamery itp. 5) wykonanie opaski wokół budynku z tłucznia kamiennego ułożonego na geowłukninie, ograniczonej obrzeżem betonowym, 6) wykonanie ozdobnego tynku mozajkowego na ścianach muru oporowego przy zjeździe do piwnicy, 7) wymiana elementów zadaszenia nad podjazdem do windy, (pokrycie z blachy trapezowej powlekanej, rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej, balustrada stalowa prosta, malowanie konstrukcji, 8) remont tarasu na poziomie piętra: wymiana posadzki z terakoty na nową z ceramicznych płytek klinkierowych, wraz z wymianą izolacji przeciwwodnej, wymiana obróbek blacharskich, malowanie balustrady. 6. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Szczegółowy opis warunków gwarancji zawarty został w Załączniku Nr 10 do SIWZ. 7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w obiekcie, którego dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do powołania na własny koszt Kierownika budowy i robót. 9. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń – użyte materiały i urządzenia winny spełniać wymagania określone w opracowaniach Zamawiającego, posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniać pełną sprawność techniczną, użytkową i eksploatacyjną. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji zamówienia aż do zakończenia odbioru robót. 12. Wymaga się od Wykonawcy, aby dokonał usunięcia i utylizacji odpadów wskazanych przez Zamawiającego powstałych w wyniku wykonywanych prac na koszt własny i własną odpowiedzialność. 13. Inne postanowienia Zamawiającego: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) Ustalenia i decyzje uzgadniane będą z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 14. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazanie przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. Zaoferowanie rozwiązań technicznych, urządzeń, wyrobów i materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zamawiający wymaga wykazania (udokumentowania) równoważności wprowadzonych zamienników oraz ich akceptacji przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 16. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., Nr 1409 z późniejszymi zmianami). 17. Zamawiający, w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby wykonujące czynności związane z wymianą stolarki budowalnej oraz wykonaniem prac układania izolacji termicznych i prac towarzyszących (prace tynkarskie, blacharskie). Nie jest wymagane zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie oraz operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących prace na zasadzie samozatrudnienia. 18. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 19. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 17 powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów i nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dodatkowo Wykonawca winien określić rodzaj czynności wykonywanych przez wskazaną osobę 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 20. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 powyżej czynności. 21. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 22. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 23. Zamówienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 10.2.1 Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego. 24. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu stosuje tzw. „procedurę odwróconą” o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W związku z powyższym Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 i nr 3 do SIWZ dotyczące tych podmiotów 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1 powyżej. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 oraz nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11. Dokument, o których mowa w ust. 10 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 10 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 13. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 14. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 15. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) . W takiej sytuacji zaleca się aby Wykonawca wskazał Zamawiającemu sygnaturę postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach